Hello. I want to order a NS flex, i upload the photo and to the next step where i have to pay i have an error: ‘’Sorry, you do not meet the requirements of the credit check for purchasing NS Flex. We are therefore now terminating your order’’ What can i do more? Thank you.
beantwoord
Ordering
Beste antwoord door Laura NS
Welcome to our NS Community, Costel. It means that you didn't pass the credit check for ordering a season ticket with traveling on account. If you don't know where this came from or disagree, please contact Focum for this.
Otherwise it's still possible to travel with the OV-chipcard, but you can order automatic reloading with OV-chipkaart themselves. If you want to travel with a 40% discount you can order a classic Dal Voordeel (€ 61,20 a year). {Choose ‘on balance’ here.}
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.