Ik ben net overgestapt van een Dalvoordeelabonnement naar een Flexabonnement.
Ik kreeg van de NS twee mailtjes met 10 minuten interval. De eerste mail zegt dat ik nog TWEE stappen moet ondernemen:
- Verwijder uw oude abonnement van uw OV-chipkaart;
- Zet uw nieuwe NS Flex abonnement op uw kaart
En de tweede mail zegt dat er nog EEN stap nodig is.
Ik ben naar de kaartautomaat van het station gegaan en heb NS flex opgehaald en op mijn kaart gezet.
Maar ik zie nergens een mogelijkheid om mijn oude abonnement te verwijderen. En ik de eerste mail staat:
“Let op: verwijdert u uw oude abonnement niet van uw OV-chipkaart dan blijft het contract actief. De betalingen van de abonnementskosten aan NS lopen in dat geval door.”
Ik ben nu dus bang dat er straks weer geld voor een jaarabonnement Dalvoordeel wordt afgeschreven. Hoe weet ik nu zeker dat dat niet gebeurt. En hoe weet ik zeker dat mijn oude abonnement wordt stopgezet en niet wordt verlengd?
Ik vind die twee mailtjes heeeeel erg verwarrend en ik ben bepaald geen digibeet.
Beste antwoord door Daniël NS
Bekijk origineel