pasje is geblokeerd voor de tram. Ik heb een flexabonnement. Hie kan dit?
Blokkade vindt doorgaans plaats door een betalingsachterstand van meer dan een maand. Dan is reizen op rekening niet meer mogelijk, ook niet in de tram. Een kaart kan bijvoorbeeld ook worden geblokkeerd op verzoek als iemand zich in het buitenland bevindt en niet op een automaat kan activeren.
Weet u zeker dat de kaart echt geblokkeerd is en niet defect? Dan werkt hij uiteraard ook niet.
Wat bedoel je met geblokkeerd voor de tram? Welke melding krijg je?
Reis je met flex maar moet je nu ineens saldo hebben?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.