beantwoord

per ongeluk abonnement stopgezet

  • 5 September 2022
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

Ik heb zojuist per ongeluk mijn abonnement flex stopgezet terwijl ik er over 2 weken weer gebruik van wilde maken. Kan het ongedaan worden gemaakt?

Alvast bedankt

 

icon

Beste antwoord door Laura NS 5 September 2022, 12:21

Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op onze NS Community, imcvanvelzen

Heb je hem teruggezet naar NS Flex Basis? Dan kan je hem over 2 weken weer terugzetten naar een betaald abonnement binnen NS Flex. Lukt dit niet direct, neem dan contact op met onze klantenservice.

Heb je hem teruggezet naar Reizen op Saldo en NS Flex helemaal verwijderd, ook bij de automaat? Dan kan je NS Flex geheel opnieuw aanvragen. Mits de kaart nog lang genoeg geldig is, kan dit op dezelfde OV-chipkaart.

Oke, dat dacht ik al. Maar dan kan ik hem over 2 weken alleen niet stopzetten denk ik omdat ik dan weer opnieuw een opzegtermijn van een maand heb, 

Vanaf NS Flex Basis mag je elk moment wijzigen, omdat je altijd mag upgraden. Ook binnen een maand, week of dag.

Reageer