Ik heb zojuist per ongeluk mijn abonnement flex stopgezet terwijl ik er over 2 weken weer gebruik van wilde maken. Kan het ongedaan worden gemaakt?
Alvast bedankt
Beste antwoord door Laura NS
Bekijk origineelIk heb zojuist per ongeluk mijn abonnement flex stopgezet terwijl ik er over 2 weken weer gebruik van wilde maken. Kan het ongedaan worden gemaakt?
Alvast bedankt
Beste antwoord door Laura NS
Bekijk origineelWelkom op onze NS Community, imcvanvelzen.
Heb je hem teruggezet naar NS Flex Basis? Dan kan je hem over 2 weken weer terugzetten naar een betaald abonnement binnen NS Flex. Lukt dit niet direct, neem dan contact op met onze klantenservice.
Heb je hem teruggezet naar Reizen op Saldo en NS Flex helemaal verwijderd, ook bij de automaat? Dan kan je NS Flex geheel opnieuw aanvragen. Mits de kaart nog lang genoeg geldig is, kan dit op dezelfde OV-chipkaart.
Oke, dat dacht ik al. Maar dan kan ik hem over 2 weken alleen niet stopzetten denk ik omdat ik dan weer opnieuw een opzegtermijn van een maand heb,
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.