beantwoord

Permanente klassewissel NS flex

  • 14 September 2023
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Beste,

 

Onlangs maakte ik een topic aan omdat ik graag onbeperkt in de eerste klas wil reizen voor een dag. Daaruit kwam naar voren dat het voordeliger is om mijn abonnement (NS dal vrij) voor een maand over te zetten van tweede klas naar eerste klas in plaats van dit eenmalig voor een dag te doen. Prima.

 

Echter, hoe zet ik mijn abonnement permanent over op eerste klas? Het lukt me gewoon niet.

 

De website zegt dit:

 

Echter, als ik naar mijn NS en producten ga zie ik ten eerste al nergens ‘Wijzig abonnement’ staan. Als ik via een omweg toch op de abonnementenpagina terecht kom, dan kan ik alleen tweede klas voor 120 euro selecteren. Ik wil de eerste klas voor 160 euro (uit mijn hoofd) kiezen.

Dus waar vind ik de optie om eerste klas te selecteren? Iemand de link?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Tochjo 14 September 2023, 16:45

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

In Mijn NS (de website, niet de app) gaat u naar Mijn producten en kiest u onderaan voor Ander abonnement kiezen. Dan kiest u voor Dal Vrij, dus wat u nu al hebt. Na het klikken op “Bestel nu” voegt u de optie “Reis 1e klas in de daluren” toe voor 40 euro. Daarna volgt u verder de instructies op het scherm.

Ah de +40 euro optie komt pas beschikbaar na eerst het product van 120 euro te kiezen en door te klikken. Weet ik dat ook weer :)

 

Hij gaat direct na instellen in toch? Dan weet ik voldoende. Thanks weer!

Badge +3

Ja, wijzigingen gaan direct in.

Reageer