beantwoord

Reishistorie NS Flex

  • 13 December 2023
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

Goedemorgen, 

Afgelopen zondag is mijn NS Flex abonnement met dal voordeel ingegaan (actie afgestudeerden) en maandag heb ik hier voor het eerst mee gereisd.

Nu vroeg ik mij het volgende af:

Ik krijg mijn reiskosten achteraf vergoed door mijn werkgever, hier dien ik wel bewijs van te hebben. Op dit moment zie ik wel de reis die ik met NS hebt gemaakt, maar niet die met andere vervoerders. 

Per week dien ik een overzicht aan te maken en in te leveren, waarin de gemaakte reisbewegingen en kosten zijn weergegeven. Met welke termijn worden deze reizen (van andere vervoerders) getoond in het overzicht? Als deze namelijk niet binnen de week zichtbaar zijn, heb ik een probleem met het declareren en moet ik op zoek naar een andere oplossing. 
 

Ik hoor graag, alvast bedankt 

icon

Beste antwoord door Ikhebeenvraag123 15 December 2023, 20:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ga op zoek naar een andere oplossing. De problemen met de reishistorie bij NS zijn frequent en steeds weer terugkerend. Kan zomaar gebeuren dat reizen pas na 3 of meer weken zichtbaar worden. Zoek even op reishistorie op dit forum en je krijgt daar heel veel voorbeelden van. 

Badge +3

Als je helemaal geen reizen met andere vervoerders ziet heb je waarschijnlijk het reizen op saldo jaarabonnement van € 67,20 waarbij NS reizen met andere vervoerders niet kan/mag inzien (privacy/concurrentie).

In dat geval kan je declareren via een Mijn OV-chip account, want daar staan wel al je reizen (met prijs).

Dank voor jullie antwoorden 

 

@Robert B ik heb een flex abo die maandelijks wordt geïncasseerd, dus niet op saldo met vooruitbetaling. 
 

Op dit moment staan sommige delen van andere vervoerders er wel in en anderen weer niet. Helaas heeft NS nog steeds problemen. 
 

oplossing: twee verschillende kaarten, ns flex privé en saldo laden voor zakelijke reisbewegingen. 

Badge +3

Ah, voor NS Flex klopt het gemarkeerde antwoord niet.

Reageer