beantwoord

Reizen op rekening werkt niet

  • 21 December 2022
  • 2 reacties
  • 590 Bekeken

Ik heb het Weekend Vrij abonnement sinds een aantal dagen. Deze heb ik ook opgehaald bij een NS automaat en als ik inlog op Mijn NS dan staat er ook vermeld dat ik reis op rekening doordeweeks en in het weekend vrij reis. Nu is het zo dat afgelopen maandag wel kon inchecken bij een busrit, maar niet kon uitchecken omdat mijn saldo te laag was. Dit vond ik gek want ik reis echter op rekening. Ik heb het toen met de buschauffeur overlegd en het met hem opgelost. Nu is het een aantal dagen verder en moest ik weer met het OV. Ik heb voor de busrit nog gecontroleerd bij een NS automaat of mijn producten wel opgehaald waren en of alles goed staat. De NS automaat gaf ook aan dat ik reis op rekening en dat al mijn producten zijn opgehaald. Ik heb er dus geen saldo opgezet, ik reis namelijk op rekening. Helaas ging het bij het inchecken weer niet goed en werd er gezegd dat mijn saldo te laag is 😢 ik weet niet goed wat er fout is en waarom ik niet gewoon kan reizen op rekening.  

 

Samengevat: ik heb NS weekend vrij en dus reizen op rekening maar er wordt steeds gezegd dat mijn saldo te laag is. Ik reis niet op saldo dus dit is gek.

 

icon

Beste antwoord door MoDe 21 December 2022, 09:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3

Hoi Roos,

 

Dit is de eerste keer dat ik hiervan hoor, en vooral vreemd dat je bij de eerste keer wel succesvol kon inchecken, maar daarna niet uitchecken.

Tenzij er iemand hier er toch net ietsjes meer verstand van heeft, raad ik je toch even contact  te nemen met de Klantenservice . Ik gok dat zij je op dit moment sneller mee kunnen helpen.

 

mvg

Reputatie 7
Badge +3

Neem contact op met de ns klantenservice. Waarschijnlijk is bij jou BusTramMetro uitgezet. Als je geen busabonnement op de kaart hebt staan dan kun je dat aan laten zetten. Anders moet je saldo laden bij een niet-NS vervoerder.

Reageer