Relatienummer: ******* | NS Community
beantwoord

Relatienummer: *******

  • 7 December 2022
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Relatienummer: *******

Factuurnummer: 4400080*****

 

L.s.,

In de maand november 2022 is een bedrag van € 74,41 (zie bovenstaande factuur, deze is inmiddels betaald en afgeschreven.

Nu zie ik tot mijn grootste verbazing dat jullie in de maand december 2022 en januari 2023 het zelfde bedrag van mijn rekening willen afschrijven!!!

HOE DAN!!!!!

Ik heb GEEN automatische incasso gedaan!!!!

Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit te corrigeren??? 

 

Gaarne terugkoppeling.

 

Met vriendelijke groet,

Augie Jamlaij 

 

 

icon

Beste antwoord door Laura NS 7 December 2022, 15:00

Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op onze NS Community, Augje

Bedoel je dat je dit bedrag ziet in de kostenteller? Neem deze alsjeblieft met een flinke korrel zout. Deze is nog altijd niet even accuraat als we hem willen hebben. Wacht hiervoor je factuur even af. Hierop staat het wel correct.

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen niet bij klantengegevens. Voor vragen over kosten en incasso's kun je het beste telefonisch, via Twitter,  Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Reageer