Skip to main content

Ik ben op Maandag 28 Augustus van Rotterdam Centraal naar Schiphol gereisd.

Ik zelf heb flex Dal korting.

Mijn medereiziger heeft zelf geen OV kaart dus moet ik voor haar een ticket online kopen maar de site daar voor   had storing dus dat lukte niet.

Hoe kan ik nu de teveel betaalde reiskosten terug vragen.

Met vriendelijke groeten Arie1963

Normaal gesproken krijg je achteraf geen gemiste samenreiskorting vergoed. Er is niet na te gaan of er daadwerkelijk samengereisd is. Als je al eerder contact met de klantenservice hebt gehad vanwege de storing, dan zou daar een aantekening van moeten zijn en zou je de klantenservice opnieuw kunnen benaderen.

Op wat voor een vervoersbewijs heeft de medereiziger gereisd?


Hoi Arie1963,

Voor verzoeken tot restitutie moet je rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.


Voor de medereiziger hebben we gewone kaartjes aan de automaat in de stationshal gekocht.

Dus dit moet te controleren zijn met mijn reishistorie.

Maar ik zal morgen contact opnemen met klantenservice.

 


Voor de medereiziger hebben we gewone kaartjes aan de automaat in de stationshal gekocht.

Dus dit moet te controleren zijn met mijn reishistorie.

Maar ik zal morgen contact opnemen met klantenservice.

 

Je had toen het niet lukte contact opgenomen met de klantenservice? Zo niet dan acht ik de kans klein dat men 10 dagen later jou nog tegemoet gaat komen. Laat je weten wat de uitkomst is?


Reageer