Ik reis op 5 oktober ‘24 met mijn vrouw naar Utrecht. Ik maak een samenreiskorting aan en via What's App stuur ik de code naar mijn vrouw. Komt tevoorschijn in haar NS app. Afrekening is vol tarief. Graag creditering voor het teveel berekende ad € 12.40
Bladzijde 1 / 1
Dit is een reiziger helpt reiziger forum. Wij kunnen niet bij uw gegevens. Neem contact op met de klantenservice.
Goedemorgen l c b en welkom bij de NS Community.
Ik wil je inderdaad aanraden om even contact op te nemen met de klantenservice. De link naar de code heb ik in verband met je privacy verwijderd uit je post.
Ik begrijp dat er met de code geen kaartje gekocht is, maar uw vrouw flex basis heeft en via de app de code heeft geactiveerd?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.