Vanmorgen al meer dan 2 uur bezig om flex dal aan te vragen. “NS flex beweegt even niet”, “laad pagina opnieuw”, of blanco “bestelling” te zien. Klopt dit? Werkt het vandaag niet op de site?
Gaat het nog lukken vandaag om dit voor elkaar te krijgen en te kunnen reizen met korting?
Heel benieuwd.
Beste antwoord door Lorena NS
Hi 27 september en welkom op de NS Community!
Dat klopt helaas! Er is een storing gaande waardoor bestellingen, wijzigingen of beëindigen lang duren of niet lukken. Excuses daarvoor! Ik ga ervan uit dat dit later vandaag wel opgelost wordt. Mocht het online helemaal niet lukken en je bent al in het bezig van een persoonlijke OV-chipkaart, dan kun je ook een abonnement bestellen via onze klantenservice.
Dat klopt helaas! Er is een storing gaande waardoor bestellingen, wijzigingen of beëindigen lang duren of niet lukken. Excuses daarvoor! Ik ga ervan uit dat dit later vandaag wel opgelost wordt. Mocht het online helemaal niet lukken en je bent al in het bezig van een persoonlijke OV-chipkaart, dan kun je ook een abonnement bestellen via onze klantenservice.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.