Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot uw gegevens, noch inzicht in wat u vandaag in uw mail vond, en kunnen u dus niet goed helpen met uw vraag.
In het algemeen geldt wel dat u voor elke afschrijving een gespecificeerde factuur vindt in Mijn NS, bij Betaaloverzicht. Daarop kunt u precies zien waarvoor er kosten in rekening gebracht worden. Als u uw NS Flex-abonnement gewijzigd hebt in NS Flex Basis, dan zouden dat in ieder geval geen abonnementskosten moeten zijn. Wellicht zijn het nog reiskosten die de vorige factuur niet gehaald hebben.
Als u hierover met een medewerker van NS wilt spreken, dan moet u dus rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
U hebt nu uw persoonlijke gegevens op een openbare community gezet. Die kunt u beter verwijderen om misbruik te voorkomen door uw bericht te bewerken en ze weg te halen. Dat kan via de drie puntjes onderaan uw bericht.