beantwoord

tijdelijke stop van mijn flex abonnement

  • 7 December 2023
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Enige tijd geleden berichte u van het feit dat je het flex abonnement tijdelijk stop kon zetten waardoor je ook geen vaste kosten meer in rekening wordt gebracht. Ik ben dak zeer verbaasd dat ik vandaag in mijn mail vond. Kunt u mij dat uitleggen?

Graag hoor ik van u.

*gegevens verwijderd door moderator.

icon

Beste antwoord door Tochjo 7 December 2023, 16:21

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot uw gegevens, noch inzicht in wat u vandaag in uw mail vond, en kunnen u dus niet goed helpen met uw vraag.

In het algemeen geldt wel dat u voor elke afschrijving een gespecificeerde factuur vindt in Mijn NS, bij Betaaloverzicht. Daarop kunt u precies zien waarvoor er kosten in rekening gebracht worden. Als u uw NS Flex-abonnement gewijzigd hebt in NS Flex Basis, dan zouden dat in ieder geval geen abonnementskosten moeten zijn. Wellicht zijn het nog reiskosten die de vorige factuur niet gehaald hebben.

Als u hierover met een medewerker van NS wilt spreken, dan moet u dus rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

U hebt nu uw persoonlijke gegevens op een openbare community gezet. Die kunt u beter verwijderen om misbruik te voorkomen door uw bericht te bewerken en ze weg te halen. Dat kan via de drie puntjes onderaan uw bericht.

Reageer