Mijn stiefzoon is heeft gisteren niet goed uitgecheckt bij overstap van trein naar NS bus zie ik in mijn NS. Gebeld met NS en die zeggen dat er restitutiekosten bij kunnen komen. Ik zou op de site uitcheckgemist de uitcheck moeten bijwerken. Klopt dit? Het weekend is toch sowieso gratis met een weekendtrips abonnement. Dan zou een gemiste uitcheck toch niks uit mogen maken?
Hallo Ikke82 en welkom bij de NS Community,
Als het echt een vervangende bus van ons was dan kan je de vergeten uitcheck via Mijn NS herstellen. Ook is dit mogelijk via onze klantenservice. Ik heb het vermoeden dat mijn collega het idee had dat het om een bus ging van een andere vervoerder zoals een streekbus.
Ja het was een bus ter vervanging van een trein. In mijn NS kan ik het helaas niet vinden, zowel in de app als op de site niet. Op de site uitcheckgemist is er niks om terug te vragen volgens de site. Maar ik vraag me af wat het uit maakt, omdat hij toch gratis reist in het weekend.
Hij heeft op het station waar hij met de bus aankwam trouwens wel weer ingecheckt en op het eindstation uitgecheckt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.