Skip to main content
beantwoord

Verkeerde factuur

• January 18, 2024
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

Op mijn factuur staat dat ik op 10 januari om 12:58 uur met Arriva heb gereisd. Maar ik heb niet met Arriva gereisd. Ik wil dit graag zo snel mogelijk gecorrigeerd hebben, dank u.

Beste antwoord door Robert B

Welkom bij de NS Community!

Dat kan je zelf corrigeren via www.uitcheckgemist.nl Vul daar Schin op Geul - Schin op Geul in (niet gereisd) en je krijgt die 20 euro terug (saldo) of als correctie op je Flex factuur.

Overigens rijdt op Schin op Geul geen andere vervoerder dan Arriva… 🤔

4 reacties

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • January 18, 2024

Welkom bij de NS Community!

Dat kan je zelf corrigeren via www.uitcheckgemist.nl Vul daar Schin op Geul - Schin op Geul in (niet gereisd) en je krijgt die 20 euro terug (saldo) of als correctie op je Flex factuur.

Overigens rijdt op Schin op Geul geen andere vervoerder dan Arriva… 🤔

• Op het juiste spoor
  • May 23, 2025

heb op 11 mei een abonnement van 27,71  2 maand ipv 36,91 toch 36,91 afgeschreven….klopt dit

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • May 23, 2025

Geen idee, bekijk uw factuur. En anders klantenservice.

• Reisleider**
  • May 23, 2025

Hoi ​@L.Bos,

Vermoedelijk heeft u een Flex Weekend Vrij abonnement. Deze aangeschaft voor de actieprijs van 2 maanden voor € 27,71 per maand en daarna € 36,95 per maand. Als u al een Flex abonnement had, is dat ooit op een bepaalde datum ingegaan. Dat is de datum waarop u vervolgens steeds een maandfactuur krijgt voor uw “abonnementsmaand". Dit hoeft dus niet gelijk te lopen met de kalendermaand.

Als u tussentijds van abonnement wisselt, bijvoorbeeld van Flex DalVoordeel naar Flex Weekend Vrij, dan krijgt u een tussentijdse factuur vanaf de datum van wijzigen tot het einde van uw “abonnementsmaand". 

U kunt de facturen altijd inzien in uw MijnNS account. Alleen via de website, niet via de app. U kunt ze terug vinden in “Betaaloverzicht”. 

Mocht u na het bekijken van uw factuur er toch niet uit komen, dan kunt u het beste contact opnemen met de NS Klantenservice. Bijvoorbeeld door te bellen naar +31-30-7515155. Zij kunnen met u meekijken.

Op deze Community proberen reizigers andere reizigers te helpen. We kunnen echter niet bij elkaars gegevens.