Ik heb nu ruim een week NS Flex Dal Vrij.
Het valt mij op dat er verschillen zitten tussen mijn reisoverzicht op ov-chipkaart.nl, de NS-Flex website en de NS-App.
Zo heb ik een check-uit die wél op ovchip-website staat, een tijdje in de lijst check-in/uit op de NS-website heeft gestaan, maar uiteindelijk in de reishistorie op de NS-website ontbreekt (daar staat de check-in zónder deze bijpassende check-uit, ik kan ook géén geld terugvragen bij vertraging omdat de check-uit zou ontbreken). In de NS-app staat deze check-in+uit wél in mijn reishistorie (mét label ‘Treinreizen’), maar met ander tijdstip (kennelijk het tijdstip dat ik in de app kijk??) dan op ovchip-website. NS Klantenservice gaf aan dat ze deze check-uit wél konden zien, en dat ik nog maar even moest wachten tot de gegevens waren verwerkt… dat is een paar dagen later nog niet veranderd.
En nu ook weer recenter: check-in+uit op ovchip-website, op de NS-website in het lijstje check-in/uit (dus nog níet in reishistorie), en in de NS-App als reishistorie met ritprijs (dus níet ‘in bewerking’), maar zónder ‘Treinreizen’ label.
Is dit een vaker voorkomend probleem/gedrag?
Alvast bedankt!
Groeten,
Bas.