Heb deze week mijn Voordeelurenabonnement omgezet in NSFlex met dalurenabonnement. Maar...wat blijkt nu? Ik heb veel minder voordeuren, want daluren zijn alleen tussen 9 en 16 uur en verdeeluren zijn altijd na 9 uur!
Er staat helemaal nergens dat als je zo'n voordeelurenabonnement hebt, je het NOOIT moet omzetten naar iets anders want dat je daarmee jezelf in de vingers snijdt.
En wat zegt de klantenservice op mijn vraag het oude abonnement weer terug te zetten? Dat kan helaas niet, want we verkopen dit abonnement niet meer... Had u maar de kleine lettertjes moeten lezen. En wat vervelend voor u. Ongelooflijk! In dit land kan je iedere koop binnen een week terugdraaien behalve bij de NS kennelijk.
Beste NS: hoe gaan jullie dit oplossen? Ik wil mijn oude voordeelurenabonnement weer terug.
Groet van een bijzonder trouwe maar nu erg teleurgestelde klant
beantwoord
Voel me bekocht met NSFlex
Beste antwoord door Momo
Op https://www.ns.nl/klantenservice/flex/overstappen.html staat wel vermeld "Het Voordeelurenabonnement komt niet terug in NS Flex." en bij de abonnementenkeuze staat er ook geen Voordeelurenabonnement.
Maar eerlijk gezegd vind ik dat er ook bij zou moeten staan dat wanneer je je Voordeelurenabonnemt wilt houden dat je niet moet overstappen naar NS Flex.
Daarnaast staat er wanneer je kiest voor NS Flex Dal Voordeel vermeld welke uren je 40% korting krijgt.
Bekijk origineelMaar eerlijk gezegd vind ik dat er ook bij zou moeten staan dat wanneer je je Voordeelurenabonnemt wilt houden dat je niet moet overstappen naar NS Flex.
Daarnaast staat er wanneer je kiest voor NS Flex Dal Voordeel vermeld welke uren je 40% korting krijgt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.