Skip to main content

vraag over mijn facature 2x een abbonoment betaald? want er klopt iets niet!

  • April 27, 2024
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

 

4 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • April 27, 2024

De abonnementskosten die in deze widget vermeld staan, kloppen vaak niet, in het bijzonder kort na de wijziging van een abonnement. U kunt deze informatie negeren: het juiste bedrag zal van uw rekening worden afschreven en u zult dus niet dubbel betalen voor uw abonnement


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • April 27, 2024

Op de website is dit kostenoverzicht al weg. Eerst werd er aangegeven dat er binnenkort een verbeterd kostenoverzicht zou komen, maar ook die tekst is intussen weg. 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • April 27, 2024

Wat je laat zien is geen factuur. Jouw factuur kun je vinden in MijnNS na inloggen via de website.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • April 27, 2024

Reiskosten (het gele balkje) zou moeten kloppen…

Wat er bij (blauwe balkje) staat mag je negeren, dat klopt bijna nooit.

Al lijkt die €11,20 wel te verklaren…