De abonnementskosten die in deze widget vermeld staan, kloppen vaak niet, in het bijzonder kort na de wijziging van een abonnement. U kunt deze informatie negeren: het juiste bedrag zal van uw rekening worden afschreven en u zult dus niet dubbel betalen voor uw abonnement
Op de website is dit kostenoverzicht al weg. Eerst werd er aangegeven dat er binnenkort een verbeterd kostenoverzicht zou komen, maar ook die tekst is intussen weg.
Wat je laat zien is geen factuur. Jouw factuur kun je vinden in MijnNS na inloggen via de website.
Reiskosten (het gele balkje) zou moeten kloppen…
Wat er bij (blauwe balkje) staat mag je negeren, dat klopt bijna nooit.
Al lijkt die €11,20 wel te verklaren…
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.