Hoe kan het zijn dat ik als klant al 2 weken moet rondbellen om mijn betalingen door te krijgen. Ik word zelfs naar station gestuurd want " als ik mijn kaart tegen het apparaat hou kan de blokkade pas worden verwijderd " dan zijn ze de betaling kwijt en moet ik via de ns chat een screenshot sturen dat het is doorgegeven daarna zou het 2 a 3 werkdagen duren.. 7 werkdagen verder is de betaling wel binnen maar kunnen ze de laatst betaalde factuur niet vinden. Weer gebeld gesproken met Ami die heeft mij verzekerd ( na het vinden van alle betalingen) dat als bos de betaling meteen doet ik terug moet bellen en dan zou het VANDAAG nog worden opgelost. Bos gebeld die hebben 7 oktober het bedrag al overgemaakt daar hebben ze weer een mail over verzonden en ook naar mij. Vervolgens bel ik netjes terug zoals me word gevraagd en je raad het al ik kan ineens helemaal niet meer worden geholpen en het duurt ineens nog weken. Kan iemand Ami voor mij bereiken is er iemand überhaupt die dit voor elkaar kan krijgen of ben ik echt voor niks al 2 weken alles aan het doen wat jullie van me vragen??
beantwoord
waar gaat het mis?
Beste antwoord door Laura NS
Tegenwoordig kan er ook al een nieuw abonnement besteld worden als alle betalingen binnen zijn, als dit NS Flex betreft. Heb je inderdaad de actie uitgevoerd bij een automaat en alle facturen betaald?
Als BOS dit 7 oktober heeft overgemaakt naar NS, dan kan dat max. tot de 20ste duren. Maximaal 2 weken, krijg ik door. Als het dan niet oké is, dan moet er even opnieuw contact opgenomen worden met Klantenservice NS, want dan moet NS debiteuren dit zelf direct met BOS regelen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.