beantwoord

Waar kan ik de details van mijn abonnement inzien

  • 20 October 2023
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

In Mijn NS kan ik zien dat ik een Weekend Vrij abonnement heb.

Daar staan echter niet de extra opties in (zoals daluren 40%) die ik ook heb gekocht. 
Waar kan ik deze details - die toch belangrijk zijn - toch zien?

(Ik heb de automaat op het station al geprobeerd maar die liet alleen 3x een ‘op rekening’ item zien).

icon

Beste antwoord door Tochjo 20 October 2023, 13:05

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

De enige optie die er feitelijk is, is door bij Producten te kijken naar de prijs die u per maand betaalt en vervolgens daaruit af te leiden waarvoor u betaalt. Dat is erg omslachtig en het is al veel vaker doorgegeven dat dit voor verbetering vatbaar is, maar kennelijk heeft het voor NS geen prioriteit dit aan te passen.

De automaat leest de producten die op de kaart staan, en daar staat niet het precieze abonnement, maar alleen het algemene product “Reizen op Rekening". Dit heeft onder meer als voordeel dat wijzigingen van abonnement niet bij een automaat bevestigd hoeven te worden, en dat u na inchecken nog van klasse kunt wisselen. Bij NS Flex moet u verder alles doen in de app of Mijn NS.

Hallo leonw123 en welkom bij de NS Community,

 

Zoals Tochjo al aangaf kan je aan de hand van het bedrag achterhalen of de korting wel of niet is geactiveerd voor tijdens de daluren. In de maandelijkse factuur kan je dit ook terugvinden of je hier iets apart voor moet betalen.

Reageer