Er zijn in NS flex drie tijdvakken: weekend, door-de-week-dal, en spits, en in alle drie die tijdvakken kan je vrij reizen, reizen met korting, of voor vol tarief. Ik vind het raar en jammer dat de bestaande NS Flex-abonnementen je niet de mogelijkheid geven om vrij reizen in het ene tijdvak te combineren met korting in het andere tijdvak. Ik zou bijvoorbeeld meestal graag een abonnement hebben waarmee ik door de week altijd met korting reis, en in het weekend gratis. Maar soms zou een dal-vrij-plus-spits-korting-abonnement juist ideaal zijn. Waarom bestaan deze abonnementen niet; waarom kan je niet zelf voor elk van de drie tijdvakken kiezen of je vrij, met korting, of voor vol tarief wil reizen?
beantwoord
Waarom zijn er niet meer NS flex abonnementen?
Beste antwoord door rvdborgt
Tja, zó Flex is Flex nou eenmaal ook weer niet. Korting in de spits is alleen verkrijgbaar in het Altijd Voordeel-abonnement. Waarom? Geen idee.
Omdat NS in de spits het liefste niemand korting geeft maar zich toch enigszins verplicht voelt om Altijd Voordeel aan te bieden met een beetje korting in de spits.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.