beantwoord

Wanneer moet ik mijn Flex Basis abonnement uitzetten?

  • 7 February 2024
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

Als ik bv op 10 februari mijn Flex basis activeer moet ik deze dan op 10 maart weer deactiveren? Of is de korting alleen in februari geldig?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 7 February 2024, 13:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi 1janneke2,

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Je moet helemaal niks. Met Flex Basis heb je geen abonnementskosten en krijg je ook geen korting.

Of bedoel je de aanbieding voor Flex Dal Voordeel? Die korting krijg je drie maanden lang vanaf het moment van bestellen. Daarna zal de prijs automatisch verhogen naar het normale tarief van € 5,60 per maand.

 

Bedankt voor je reactie. Oh sorry, ik bedoel inderdaad Flex Dal voordeel.

Ik wil het deze 10 februari activeren voor 3 maanden. Wanneer moet ik hem weer deactiveren? 30 april of loopt het abonnement door tot 10 mei.

Ben ik zo wel duidelijk? Ik kan dit namelijk nergens vinden bij de NS

 

Groetjes Janneke

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Je moet niks. Het is een doorlopend abonnement, het loopt dus tot je het zelf wijzigt. Alleen de korting loopt maar 3 maanden. Wil je dus maximaal gebruik maken van de korting dan is het zaak te wijzigen op 10 mei. Je kunt natuurlijk ook eerder wijzigen, maar dan maak je niet de volle 3 maanden gebruik van de korting. En wijzig je later dan 10 mei dan heb je vanaf die datum geen korting meer. 

Reputatie 3

Alle Flex abonomenten zijn automatisch doorlopende abonnementen tot u het op zegt of aanpast.

 

Als uw abonnement op 10 februari aangaat dan mag u het abonnement vanaf 10 maart elke dag opzeggen of aanpassen naar een andere abonnement.

(Na het bestellen van uw abonnement moet u het abonnement ophalen bij een NS kaartjesautomaat).

 

U betaalt de eerste 3 maanden €2,50, dus €0,0833333333333 per dag. Hierna €5,60 per maand, dus €0,1866666666666 per dag (ga niet zeuren als ik een cent naast zit). Als u uw abonnement (voorbeeld) na 1,5 maand op zegt, dan betaalt u voor 1,5 maand.

 

Na opzegging kan het zo zijn dat u alsnog een afschrijving krijgt van het volledige bedrag, na het beëindigen van het abonnement en het abonnement afhalen bij een kaartjesautomaat (bij bestelling ophalen) wordt het te veel betaalde bedrag terug gestort.

Reageer