beantwoord

Wijzigen abonnement ingangsdatum

  • 25 April 2024
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo,

Ik heb momenteel een NS Flex Altijd vrij abonnement dat loopt tot 9 mei 2024. Ik wil vanaf 10 mei 2024 geen gebruik meer maken van dit abonnement en wil het wijzigen naar een Flex Basis abonnement. Vanaf wanneer kan ik het abonnement het beste wijzigen zonder dat ik de volgende factuur moet betalen voor de volgende maand van het NS Flex Altijd Vrij abonnement?

icon

Beste antwoord door Thom 25 April 2024, 10:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Hallo @WRT ,

Wanneer je op 9 mei nog wel gebruik wil maken van het abonnement, dab kun je het abonnement op 10 mei direct opzeggen. De wijziging gaat bij NS Flex direct in.

Eventueel te veel betaalde abonnementskosten worden op de eerstvolgende factuur verrekend/teruggestort.

Reputatie 7
Badge +4

Een regel bij Flex is, dat iedere wijziging meteen ingaat. Een tweede regel is dat u een abonnement pas kunt wijzigen nadat u het een maand gehad heeft. Als uw AltijdVrij abonnement tot 9 mei loopt en u het op 10 april voor het eerst heeft gekocht, kunt u het op 10 mei opzeggen. Feitelijk is opzeggen het overgaan van het Altijd/Vrij-abonnement naar Flex Basis. Zit u iniet meer in de eerste maand, dan kunt u AltijdVrij elk moment wijzigen naar Flex Basis. Het gaat meteen in en u krijgt een eventueel vooruit betaald abonnement naar rato terug.

Reageer