Skip to main content

Dit probleem is al een aantal keer eerder gemeld en in topics behandeld, maar toch nog maar een keer.

Als ik op mijn iPhone op de app wil inloggen wordt ik doorgestuurd naar mijnns. Na inloggen volgt de foutmelding Access denied (zowel met in- als uitgeschakelde VPN). 

Het vreemde is dat ik op mijn iPhone (standaard via DuckDuck en met VPN) wel kan inloggen op de website van NS op mijnns kan inloggen.

Dan kan je toch niet anders concluderen dat de app niet goed functioneert, of zie ik dat verkeerd?

Werkt de app zonder in te loggen wel (dus bijv. de Planner)? Dan zou er misschien een speciaal teken in je e-mailadres of wachtwoord zitten dat niet goed werkt, zoals een een ? of & of / of \

Zou je dit aan de ontwikkelaars willen doorgeven? Dit kan door te klikken op meer - Hulp - NS-App en tot slot Contact met app support. Hopelijk wordt je probleem snel opgelost.

@Robert B De app werkt prima zonder inlog. Als ik in wil loggen geeft de app aan daarvoor ns.nl te gebruiken, waarna ik in login.ns.nl terecht kom. Na invullen van user id en ww verschijnt het access denied scherm.

@Erryt NS Ga ik doen.

Zie inderdaad dat inloggen via login.ns.nl gaat, is op zich prima maar dan moet het wel werken (doet het bij mij op Android prima, het ‘speciale teken’ in mijn wachtwoord is een !) 

@Erryt NS Helaas wordt er door de ontwikkelaars niet gereageerd op mijn mail. Jammer!!

Ook ik heb het probleem via de App op mijn Samsung niet te kunnen inloggen op NS wel via de NS site. Op mijn app valt hij steeds terug op het inlog scherm.

De NS community werkt wel met dezelfde inlog.

Reageer