Agendaknop op de website | NS Community

Agendaknop op de website

  • 7 August 2022
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

Ik maak gebruik van jullie website voor de reisplanner, sinds mijn laatste gebruik op 25 juni 2022 is het niet meer mogelijk om het advies toe te voegen op mijn agenda. Ik gebruik Edge als browser. Het werkt wel op mijn smartphone, maar ik maak liever gebruik van mij laptop met windows en Edge als mijn browser. Waarom werkt wel de knop ‘agenda’ nu alleen met mijn smartphone en niet op mijn laptop?  

 

Bijgaand mijn schermdump.

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Andere browser proberen? In Chrome kan ik na het plannen van een reis die toevoegen aan de agenda.

Reputatie 7
Badge +2

Het zou raar zijn als dat zou helpen, want Chrome en Edge hebben tegenwoordig dezelfde basis. Overigens heb ik het net zelf even in Edge geprobeerd en het werkt probleemloos: klikken op Agenda download een .ics bestand en als je die opent kan je de reis aan je agenda toevoegen.

Ik heb eerder het vermoeden dat het niet aan de browser ligt, maar aan het programma waarmee TS zijn agenda bijhoudt. In Outlook werkt zo'n .ics bestand prima, maar ik weet uit ervaring dat andere mailprogramma's met agendafunctie er vaak niks mee kunnen.

Reageer