vandaag bleken er werkzaamheden op mijn traject. De kop van de meldingen was in het Engels, de tekst in het Nederlands. Dat lijkt me een bug die reparatie behoeft.
vandaag bleken er werkzaamheden op mijn traject. De kop van de meldingen was in het Engels, de tekst in het Nederlands. Dat lijkt me een bug die reparatie behoeft.
Goedenavond
Zie je nog steeds de twee talen staan in de reisplanner? Ikzelf krijg dit niet te zien.
Goedenavond
Zie je nog steeds de twee talen staan in de reisplanner? Ikzelf krijg dit niet te zien.
Denk dat er iets ingevuld wordt aan de hand van de datum/tijd/taal instellingen of locatie van je apparaat, dus kan dus per gebruiker verschillen en ziet er dan suf uit. Niet druk over maken eigenlijk.
Als ik het wil zegt de klok op mijn pc/laptop ook gewoon dat het nu 9:30 PM is op Friday October 4 (met als datum 10/04/2024 en dat is dus geen 10 april)
Dus de website (of je browser) volgt die instelling gedeeltelijk. Programma’s zoals Excel doen dat ook, de weergave van tijd/datum aanpassen aan je ‘system locale’.
Voor de details van de werkzaamheden (tot 11 oktober 01:00 ‘op zijn Nederlands’) zie https://www.rijdendetreinen.nl/werkzaamheden/13562-4-oktober-2024-werkzaamheden-amersfoort-centraal
hi Melissa, ja ik checkte net even en het staat er precies hetzelfde. Maar niet onder de link die je gaf. Mijn systeemklok staat op 24 uur en voor zover ik weet heb ik al mijn instellingen op mijn laptop op Nederlands ingesteld, dus ik heb benieuwd of je kunt aangeven waar de instelling zou kunnen zitten die mij alleen de kopregel van de werkzaamheden in het Engels laat zien. Ik heb het eerder nog nooit gezien, recent geen instelling veranderd. Win10, Reisplanner in Firefox en in Chrome geven hetzelfde resultaat. Als dat relevant is. Btw: ik klik op de rode tekst over werkzaamheden in het reisadvies dat de Reisplanner geeft. URL: https://www.ns.nl/reisplanner/#/?vertrek=Utrecht%20Centraal&vertrektype=treinstation&aankomst=Apeldoorn&aankomsttype=treinstation&type=vertrek&tijd=2024-10-04T21:33&firstMileModality=PUBLIC_TRANSPORT&lastMileModality=PUBLIC_TRANSPORT&disabledTransportModalities=&context=arnu%7CfromStation%3D8400621%7CtoStation%3D8400066%7CplannedFromTime%3D2024-10-04T21:07:00%2B02:00%7CplannedArrivalTime%3D2024-10-04T21:46:00%2B02:00%7CexcludeHighSpeedTrains%3Dfalse%7CsearchForAccessibleTrip%3Dfalse%7ClocalTrainsOnly%3Dfalse%7CtravelAssistance%3Dfalse%7CtripSummaryHash%3D2354438717&ritnummers=11777
Het lijkt geen fout te zijn aan onze website maar aan jouw eigen instellingen. Bij ons zijn er geen problemen bekend betreft taalinstellingen. Wellicht het probleem aan de cookies? Cookiebeleid | Privacy | NS
Ik denk toch dat het wel degelijk ergens in de website zit. Krijg precies hetzelfde te zien als TS, maar wel uitsluitend als ik via de reisplanner kijk. Als ik dezelfde werkzaamheden open via het overzicht van werkzaamheden staat wel de volledige pagina in het Nederlands.
Instellingen staan hier ook volledig op Nederlands.
Denk dat er iets ingevuld wordt aan de hand van de datum/tijd/taal instellingen of locatie van je apparaat, dus kan dus per gebruiker verschillen en ziet er dan suf uit. Niet druk over maken eigenlijk.
Waarom zou je je niet druk moeten maken over eeen fout met het respecteren van de locale, culture tec? Dat kunnen er echt geen twee tegelijk zijn hoor, dus als die afwijkend is, zou hst resultaat nog steeds consistent (bijvoorbeeld in één taal) moeten zijn, toch?
Ik denk toch dat het wel degelijk ergens in de website zit. Krijg precies hetzelfde te zien als TS, maar wel uitsluitend als ik via de reisplanner kijk. Als ik dezelfde werkzaamheden open via het overzicht van werkzaamheden staat wel de volledige pagina in het Nederlands.
Instellingen staan hier ook volledig op Nederlands.
Ja, same here. (om maar even on-topic te blijven )
Dit is wel degelijk een foutje van de site.
Yep, in de Reisplanner kan ik van alles reproduceren (nachtelijkje 10 minuten treinen en zo) maar die tijdweergave op de werkzaamheden pagina in het Engels lukt me toch niet.
Als er staat Friday 5:00 t/m Monday 5:00 uur klopt dat dus wel, ongeveer
Omdat meerdere mensen aangeven dezelfde ‘bug’ te zien op de website. Heb ik een mail gestuurd naar de desbetreffende afdeling. Er zal naar gekeken worden.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.