Ik heb een ticket gekocht voor 18 oktober met 40% korting alleen ik heb het voor de verkeerde tijd gekocht, want die ticket is pas geldig vanaf 20:00 en ik moet eerder in Amsterdam zijn. Dus omdat ik dit ticket niet ga gebruiken zou jk daarvoor mijn geld terug kunnen krijgen?
Hoi Lunabreedx,
In principe kun je e-tickets niet wijzigen of annuleren, maar je kunt natuurlijk altijd een poging wagen bij de klanteNService. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen dit sowieso niet voor je regelen.
Ahh super erg bedankt, ik ga het proberen :)
Het ticket is geldig vanaf 18.30 uur. Lukt dan ook dat degene met wie je meereist dan ook kan?
Open het ticket niet dan heb je grotere kans op geld terug. Eenmaal geopend heb je een geldig ticket.
Waren er geen voorwaarden zichtbaar toen je het ticket kocht?
Het ticket is geldig vanaf 18.30 uur. Lukt dan ook dat degene met wie je meereist dan ook kan?
Jij gaat er vanuit dat het een Meereisticket is, vanwege de 40% korting neem ik aan. Maar aangezien er wordt gesproken over vanaf 20:00 uur geldig denk ik eerder dat dit een PrijsTijd Deal ticket is. Die hebben o.a. een tijdvak vanaf 20:00 uur.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.