Skip to main content
Antwoord

is er storing ns website

• May 21, 2025
  • 9 reacties
  • 142 Bekeken

MCN 2021

Als inloog dan krijg ik dit te zien dus ik kan ook niet van klasse wisselen.

Dus mijn is dit een storing of iets anders 

Beste antwoord door Rory NS

Het klopt inderdaad dat er momenteel een storing is bij Mijn NS. Zoals inmiddels ook aangegeven in het andere topic werkt onze IT-afdeling er hard aan om de problemen op te lossen. Naar verwachting is alles later vandaag weer beschikbaar.

9 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • May 21, 2025

Dit is een storing aan de kant van NS.

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 21, 2025

Het klopt inderdaad dat er momenteel een storing is bij Mijn NS. Zoals inmiddels ook aangegeven in het andere topic werkt onze IT-afdeling er hard aan om de problemen op te lossen. Naar verwachting is alles later vandaag weer beschikbaar.

MCN 2021
  • Auteur
  • Reisleider*
  • May 21, 2025

Het is al weer opgelost 👍

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • May 21, 2025

Inmiddels heeft mij het bericht bereikt dat de storing zou moeten zijn opgelost.

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • May 21, 2025

Inmiddels heeft mij het bericht bereikt dat de storing zou moeten zijn opgelost.

Hoe weet men na 1 juni of er een storing is en wanneer deze opgelost is?

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • May 21, 2025

Hoe weet men na 1 juni of er een storing is en wanneer deze opgelost is?

Met een gokje 🫤.

JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • May 21, 2025

Vaak hebben websites/systemen van dergelijke omvang (maar ook de kleintjes soms wel) een systeem meelopen op de achtergrond, die bewaakt of e.a. beschikbaar is. Zodoende weet de beheerder nog eerder dan klanten zelf dat er iets loos is.

Ik vermoed dat NS dergelijke controles ook wel in de systemen heeft zitten.

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • May 21, 2025

Vaak hebben websites/systemen van dergelijke omvang (maar ook de kleintjes soms wel) een systeem meelopen op de achtergrond, die bewaakt of e.a. beschikbaar is. Zodoende weet de beheerder nog eerder dan klanten zelf dat er iets loos is.

Ik vermoed dat NS dergelijke controles ook wel in de systemen heeft zitten.

De vraag gaat niet om NS zelf, maar de klanten. Normaal gesproken worden dit soort storingen gecommuniceerd via kanalen zoals X of de community.

JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • May 21, 2025

In dat geval zou NS een pagina kunnen maken, gekoppeld aan die systemen, waarop de beschikbaarheid van haar systemen wordt weergegeven.

Ik kan me vaag herinneren dat er ooit een dikke storing was, waar NS ook voor heeft gewaarschuwd op de website.