Kosten declareren auto

  • 7 September 2022
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Beste lezer, 

 

Graag zou ik mijn gemaakte bezine kosten willen declareren voor het feit dat de trein niet naar Leeuwarden reed, zondag 4 September. 

 

ik ben van Zandvoort aan zee naar Leeuwarden gereisd omdat ze laatste trein om 21.15 ging en ik tot 22.00 moest werken. waardoor ik niet terug kon naar Leeuwarden. Overdag stond er wel nog gewoon aangegeven dat de treinen tot laat reden. 

 

ik hoop zo spoedig mogelijk iets van jullie te kunnen horen. 

 

Met vriendelijke groet, 

Yentl Onclin 


2 reacties

Reputatie 7
Badge

Op de website van NS staat hoe te handelen. 

Beste lezer, 

 

Graag zou ik mijn gemaakte bezine kosten willen declareren voor het feit dat de trein niet naar Leeuwarden reed, zondag 4 September. 

 

ik ben van Zandvoort aan zee naar Leeuwarden gereisd omdat ze laatste trein om 21.15 ging en ik tot 22.00 moest werken. waardoor ik niet terug kon naar Leeuwarden. Overdag stond er wel nog gewoon aangegeven dat de treinen tot laat reden. 

 

ik hoop zo spoedig mogelijk iets van jullie te kunnen horen. 

 

Met vriendelijke groet, 

Yentl Onclin 

U kunt uw benzinekosten niet declareren. Ook zonder uitgevallen treinen (die er volgens mij niet waren, althans niet onaangekondigd) had u niet om 22.00 uur uit Zandvoort kunnen vertrekken. Voor de defecte bovenleiding bij Dronten was dat 21.50 uur, nu zeker een half uur eerder. Dat de bovenleiding defect was, had u ‘s ochtends al moeten zien.

Reageer