Enkele weken geleden een keer gehad bij een aantal topics, na een paar dagen toch maar cookies gewist en toen was het probleem voorbij. Cookies wissen is daarna niet meer nodig geweest.
Deze ken ik nog niet. Ik had gisteren wel dat ik gelijk in de 2e pagina van reacties kwam en niet naar de eerste pagina kon. Dat heb ik opgelost door op mijn eigen naam te klikken en naar het eerste topic te gaan waarop ik een paar uur eerder gereageerd had. Ik mompel maar iets van NS en ICT…..
Ik heb dit een paar maanden geleden ook eens gehad met sommige topics. Ik kan me niet meer herinneren of dit nu hier was of op de Eurail-community (die dezelfde software gebruikt en ook dezelfde updates krijgt). Ik meen dat ik 1 keer cache en/of cookies voor het domein heb verwijderd en dat het toen voorbij was.
Nou vooruit, toch maar die cookies een keer wissen dan 
Ik heb wel regelmatig dat de forum er uit ligt of althans het er uit lijkt te liggen :)
Na een keer refreshen laad de pagina wel, maar reageert ie haast miet. Sommige topic's zijn dan helemaal niet bereikbaar en anderen dan weer wel.
Ik heb wel regelmatig dat de forum er uit ligt of althans het er uit lijkt te liggen :)
Kijk op zo'n moment voor de grap eens op het forum van o.a. KPN of andere fora die ook Gainsight gebruiken. Zo nu en dan liggen ze allemaal plat 
Valt mij wel op dat de topic lijst (recent actieve topics) soms niet meer het aantal nieuwe reacties toont, en vorige week soms de achtergrond lichtblauw maakte (er zijn nieuwe reacties of het topc is nieuw).
Het probleem met niet kunnen reageren en die dubbele regel bovenaan speelde inderdaad een aantal maanden geleden (bij mij in Chrome).
Edit: bovenstaande lost het wissen van wat cookies ook op.
Valt mij wel op dat de topic lijst (recent actieve topics) soms niet meer het aantal nieuwe reacties toont, en vorige week soms de achtergrond lichtblauw maakte (er zijn nieuwe reacties of het topc is nieuw).
Sinds kort werd de beginpost meegeteld in het aantal nieuwe berichten, wat voorheen niet zo was. Het lijkt erop dat iemand dat heeft proberen te corrigeren door het aantal dat getoond wordt, met één te verminderen, waardoor topics met één nieuw bericht nu geen melding meer hebben (en bij topics met 2 of meer nieuwe berichten de teller niet klopt). Aangezien topics met nieuwe berichten vorige week een andere achtergrondkleur kregen, was dit een kleine ergernis, maar nu die kleur weg is, is het behoorlijk irritant.
Bovenstaande kwestie lijkt inmiddels opgelost, gelukkig: topics met één nieuwe reactie krijgen weer de vermelding dat er 1 nieuw bericht is.