Skip to main content
beantwoord

Ns.nl technische problemen


Hallo,

Ik wilde vanaf vrijdag mijn abonnement wijzigen maar ik krijg telkens de melding ‘Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer’

Is dit bekend of heb ik dit alleen? Ik zou mijn abo kunnen wijzigen vanaf 15-08 dus dat zou het probleem niet zijn. Normaal kan ik dit altijd gewoon via de website doen?

Gr. Alyssa

Beste antwoord door Erryt NS

Je kan dan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Wij kampen ook met problemen, maar momenteel kunnen wij nog wel een abonnement wijzigen.

Bekijk origineel

15 reacties

Hier precies hetzelfde probleem. Heel vervelend.

 


Hier hetzelfde probleem, wij hebben een wijziging nodig vóór morgen aangezien het ons anders meer geld kost.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13515 reacties
  • 27 augustus 2023

Hebben jullie al telefonisch contact opgenomen met NS klantenservice? Als jullie nu willen wijzigen is dat de snelste weg.


MoDe schreef:

Hebben jullie al telefonisch contact opgenomen met NS klantenservice? Als jullie nu willen wijzigen is dat de snelste weg.

Geprobeerd via Chat en Telefoon maar je komt er niet door.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13515 reacties
  • 27 augustus 2023
Uniekegebruikersnaam1 schreef:
MoDe schreef:

Hebben jullie al telefonisch contact opgenomen met NS klantenservice? Als jullie nu willen wijzigen is dat de snelste weg.

Geprobeerd via Chat en Telefoon maar je komt er niet door.

Helaas is er een achterstand bij social media en zul je daar vandaag niet meer geholpen worden.


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 28 augustus 2023

Ook hier al sind gisteren meerdere pogingen gedaan om abonnement te wijzigen maar steeds de melding 'Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer’. Inmiddels heeft mijn zoon moeten reizen op zijn basis Flex abonnement. Kan ik de kosten daarvan terug krijgen?


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13515 reacties
  • 28 augustus 2023
PjotrG schreef:

Ook hier al sind gisteren meerdere pogingen gedaan om abonnement te wijzigen maar steeds de melding 'Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer’. Inmiddels heeft mijn zoon moeten reizen op zijn basis Flex abonnement. Kan ik de kosten daarvan terug krijgen?

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je kunt het beste telefonisch via chat, Twitter of Facebook contact opnemen met NS klantenservice.

Heb je contact opgenomen toen het niet lukte om te wijzigen?


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3103 reacties
  • 28 augustus 2023

Welkom allemaal, wat vervelend dat het misgaat. Ik krijg nu net zelf de foutmelding niet. Kunnen jullie me vertellen bij precies welke stap jullie deze melding krijgen? Of werkt het inmiddels weer?


  • Auteur
  • Intercity
  • 10 reacties
  • 28 augustus 2023
Laura NS schreef:

Welkom allemaal, wat vervelend dat het misgaat. Ik krijg nu net zelf de foutmelding niet. Kunnen jullie me vertellen bij precies welke stap jullie deze melding krijgen? Of werkt het inmiddels weer?

Goedemorgen, zie bijlage. Als ik het abonnement wil bevestigen en op de knop ‘naar betalen’ hebt geklikt dan blijft hij laden. Je kan dan niet bij het volgende scherm komen.

zonet nogmaals geprobeerd en nu is het al eerder bij “Bevestigen” een scherm voor bovenstaand. Je komt eigenlijk niet door het proces heen van bestellen.
Ik ben erg benieuwd wat er aan de hand is.

 


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 28 augustus 2023

Ik kan nu niet eens inloggen op MijnNS…...laat staan mijn abonnement wijzigen.😞


  • Auteur
  • Intercity
  • 10 reacties
  • 28 augustus 2023
MoDe schreef:

Hebben jullie al telefonisch contact opgenomen met NS klantenservice? Als jullie nu willen wijzigen is dat de snelste weg.

Goedemorgen, zojuist na ca. 45 min. in de chat geholpen door de klantenservice en die heeft mijn abonnement gewijzigd. Dus voor mij kan dit topic gesloten worden, ik was alleen benieuwd of het alleen in mijn account zat of niet. Bedankt naar de mods voor de snelle reacties.


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3103 reacties
  • 28 augustus 2023

Ik verneem nu dat er een storing in ons klantsysteem zit momenteel, dus dat zal zeker met elkaar hebben te maken. Er wordt aan gewerkt! Excuus voor het ongemak.


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30061 reacties
  • 28 augustus 2023

Ik had vorige week hetzelfde bij bestellen van een abonnement (draaiend rondje en uiteindelijk een melding probeer later nog eens). De dag erna werkte het gewoon (alhoewel traag).


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 28 augustus 2023

Ik krijg hier de melding dat Webshop tijdelijk gesloten | NS

Helaas is deze service niet beschikbaar

Het bestellen van een abonnement is tijdelijk niet mogelijk. We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Niet handig als je morgen weer wilt gaan reizen. Zijn er andere mogelijkheden om mijn abonnement te wijzigen?


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9236 reacties
  • Antwoord
  • 28 augustus 2023

Je kan dan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Wij kampen ook met problemen, maar momenteel kunnen wij nog wel een abonnement wijzigen.


Reageer