beantwoord

Ns.nl technische problemen

  • 27 August 2023
  • 15 reacties
  • 766 Bekeken

Hallo,

Ik wilde vanaf vrijdag mijn abonnement wijzigen maar ik krijg telkens de melding ‘Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer’

Is dit bekend of heb ik dit alleen? Ik zou mijn abo kunnen wijzigen vanaf 15-08 dus dat zou het probleem niet zijn. Normaal kan ik dit altijd gewoon via de website doen?

Gr. Alyssa

icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 August 2023, 21:21

Bekijk origineel

15 reacties

Hier precies hetzelfde probleem. Heel vervelend.

 

Hier hetzelfde probleem, wij hebben een wijziging nodig vóór morgen aangezien het ons anders meer geld kost.

Reputatie 7
Badge +3

Hebben jullie al telefonisch contact opgenomen met NS klantenservice? Als jullie nu willen wijzigen is dat de snelste weg.

Hebben jullie al telefonisch contact opgenomen met NS klantenservice? Als jullie nu willen wijzigen is dat de snelste weg.

Geprobeerd via Chat en Telefoon maar je komt er niet door.

Reputatie 7
Badge +3

Hebben jullie al telefonisch contact opgenomen met NS klantenservice? Als jullie nu willen wijzigen is dat de snelste weg.

Geprobeerd via Chat en Telefoon maar je komt er niet door.

Helaas is er een achterstand bij social media en zul je daar vandaag niet meer geholpen worden.

Ook hier al sind gisteren meerdere pogingen gedaan om abonnement te wijzigen maar steeds de melding 'Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer’. Inmiddels heeft mijn zoon moeten reizen op zijn basis Flex abonnement. Kan ik de kosten daarvan terug krijgen?

Reputatie 7
Badge +3

Ook hier al sind gisteren meerdere pogingen gedaan om abonnement te wijzigen maar steeds de melding 'Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer’. Inmiddels heeft mijn zoon moeten reizen op zijn basis Flex abonnement. Kan ik de kosten daarvan terug krijgen?

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je kunt het beste telefonisch via chat, Twitter of Facebook contact opnemen met NS klantenservice.

Heb je contact opgenomen toen het niet lukte om te wijzigen?

Welkom allemaal, wat vervelend dat het misgaat. Ik krijg nu net zelf de foutmelding niet. Kunnen jullie me vertellen bij precies welke stap jullie deze melding krijgen? Of werkt het inmiddels weer?

Welkom allemaal, wat vervelend dat het misgaat. Ik krijg nu net zelf de foutmelding niet. Kunnen jullie me vertellen bij precies welke stap jullie deze melding krijgen? Of werkt het inmiddels weer?

Goedemorgen, zie bijlage. Als ik het abonnement wil bevestigen en op de knop ‘naar betalen’ hebt geklikt dan blijft hij laden. Je kan dan niet bij het volgende scherm komen.

zonet nogmaals geprobeerd en nu is het al eerder bij “Bevestigen” een scherm voor bovenstaand. Je komt eigenlijk niet door het proces heen van bestellen.
Ik ben erg benieuwd wat er aan de hand is.

 

Ik kan nu niet eens inloggen op MijnNS…...laat staan mijn abonnement wijzigen.😞

Hebben jullie al telefonisch contact opgenomen met NS klantenservice? Als jullie nu willen wijzigen is dat de snelste weg.

Goedemorgen, zojuist na ca. 45 min. in de chat geholpen door de klantenservice en die heeft mijn abonnement gewijzigd. Dus voor mij kan dit topic gesloten worden, ik was alleen benieuwd of het alleen in mijn account zat of niet. Bedankt naar de mods voor de snelle reacties.

Ik verneem nu dat er een storing in ons klantsysteem zit momenteel, dus dat zal zeker met elkaar hebben te maken. Er wordt aan gewerkt! Excuus voor het ongemak.

Badge +3

Ik had vorige week hetzelfde bij bestellen van een abonnement (draaiend rondje en uiteindelijk een melding probeer later nog eens). De dag erna werkte het gewoon (alhoewel traag).

Ik krijg hier de melding dat Webshop tijdelijk gesloten | NS

Helaas is deze service niet beschikbaar

Het bestellen van een abonnement is tijdelijk niet mogelijk. We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Niet handig als je morgen weer wilt gaan reizen. Zijn er andere mogelijkheden om mijn abonnement te wijzigen?

Je kan dan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Wij kampen ook met problemen, maar momenteel kunnen wij nog wel een abonnement wijzigen.

Reageer