Sinds ongeveer een week kan ik niet meer op het forum reageren via de webbrowser (Chrome). Enkel nog via mobiel maar dat tikt toch net even wat minder lekker. De knop om te reageren en het invoerveld zijn helemaal verdwenen. Klik ik om iemand te quoten gebeurt er niets. Opnieuw in en uitloggen heeft ook niet geholpen...
Ik lees hier zeer regelmatig dat de IT van NS een drama is. Zelf geen last van, alles werkt normaal. Maar gelukkig werkt het nog via je mobiel, je bent dus in elk geval niet verbannen (haha)........
Lukt het met een andere browser wel?
Vreemd dat het niet lukt, West. Ik ben inderdaad ook wel benieuwd of het met een andere browser wel werkt. En heb je al eens de cookie-instellingen en cache een reset gegeven?
Ik heb een aantal dagen geleden ook nog iets hier gepost op mijn laptopje, het was dan wel firefox, maar ik heb het probleem dus niet.
Vreemd dat het niet lukt, West. Ik ben inderdaad ook wel benieuwd of het met een andere browser wel werkt. En heb je al eens de cookie-instellingen en cache een reset gegeven?
Dat laatste heeft inderdaad geholpen, merci! Via mozilla werkte het inderdaad ook gewoon naar behoren alleen die browser gebruik ik liever niet
Super, de oplossing was dus gelukkig simpel. De cache wordt vaak vergeten, maar kan soms echt even in de weg zitten. Fijn dat het weer werkt!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.