Skip to main content

Beste,

 

sinds een aantal weken als ik op mijn iPhone middels safari de ns reisplanner probeer te raadplegen, is de website niet volledig geladen en kan ik het niet gebruiken. Nu heb ik hetzelfde als ik informatie over tickets wil, ik krijg die informatie niet te zien? 
 

Ik heb geprobeerd om al mijn cache en geschiedenis te verwijderen, opties voor pop ups en cookies toe te staan. Bovendien heb ik geprobeerd om via Google Chrome op mijn telefoon de website te raadplegen maar hier ervaar ik het zelfde probleem.

 

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? Alvast bedankt!

Welkom op onze NS Community Annika2001. Dat is inderdaad heel vervelend! Heb je hier een screenshot van, van hoe de reisplanner bij jou uitziet?


Ik krijg dit te zien? 


Ik heb het net getest op mijn iPhone. Safari laat alles zien.

Mijn advies is om te controleren of de iPhone de laatste versie van iOS draait: 18.1.1.


Wat je ziet is wel onderdeel van de website maar er staat nog een heleboel boven, met de Reisplanner helemaal bovenaan. Dit op een desktop in een klein venster (zie de scrollbar), dus misschien kan je naar boven scrollen? 

En anders gebruik ns.nl/reisplanner, dan zit al die info boven wat je zier er niet bij: 

Wat je ook nog kunt proberen is om uit te loggen (tik op het poppetje rechtsboven).


Reageer