woon-werk tags op website | NS Community
beantwoord

woon-werk tags op website

  • 21 December 2021
  • 5 reacties
  • 350 Bekeken

In de NS-app (via Mijn NS) gebruik ik de tags “woon-werk”; “zakelijk” of “privé” om het karakter van mijn reis aan te geven. Voor het declareren van mijn reizen bij mijn werkgever gebruik ik www.ns.nl. In de reishistorie op de website van www.ns.nl kan ik deze tags niet terugvinden.

Is het mogelijk dat deze tags ook te zien zijn op de website www.ns.nl zodat ik gemakkelijk kan declareren? Of zit er in de NS-app een mogelijkheid om gefilterd op bovengenoemde tags een pdf/print te maken?

icon

Beste antwoord door Sanne NS 21 December 2021, 14:54

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag nathalievoorns en welkom op de NS Community! 

Wat een interessante vragen! Beide moet ik helaas met nee beantwoorden, want deze mogelijkheden zijn er niet. Ik heb het wel als een suggestie voor je doorgezet! 

Badge +3

Sinds de nieuwe versie van Reishistorie op de website ontbreekt inderdaad de categorie (privé, zakelijk, woon-werk).

In de app kan je die dus wel instellen, en er ook op filteren… alhoewel dat er een beetje koddig uit ziet (Android).

Zo doen de bovenste Toon alles knop en OK helemaal niets en vallen die over het ‘filter’heen.

Maar goed, vanuit de app kan je weer niets exporteren dus dat schiet ook niet op. Graag de optie om te categoriseren dus terug op de website (en uiteraard om daarop te kunnen filteren voor een export).

Goedemiddag nathalievoorns en welkom op de NS Community! 

Wat een interessante vragen! Beide moet ik helaas met nee beantwoorden, want deze mogelijkheden zijn er niet. Ik heb het wel als een suggestie voor je doorgezet! 

Heel fijn als het terug kan komen: want als ik reis gebruik ik graag de NS App, en als ik mijn reizen declareer zit ik achter mijn computer en gebruik ik de website ns.nl. Merci!!

Een jaar geleden werd er gevraagd om de mogelijkheid de in de NS-app getagde reizen (woon-werk) terug te kunnen zien in Mijn NS op de pc. Ik heb vanochtend in de app heel 2022 getagd, in de verwachting ‘ergens’ dat overzicht te kunnen downloaden. Helaas en onverhoopt kan dat nog steeds niet. Duizenden NS-klanten reizen dagelijks naar hun werk (en taggen die reizen als woon-werk) en kunnen aan het eind van het jaar voor de aangifte inkomstenbelasting NIET gebruik maken van de NS-applicaties. Ik vind dat onderhand onverteerbaar worden.

Wanneer mogen we verwachten dat deze functionaliteit wél tot onze beschikking komt?

 

HansR. 

Snap ik goed! Meer dan een suggestie doorzetten kan ik zelf helaas niet en ik heb geen inzage tot de ontwikkeling hiervan. Het is dan echt even afwachten. 

Reageer