Skip to main content
Antwoord

wrong check out

  • November 22, 2022
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

 

 

 

Beste antwoord door Aar

Can you tell more about the situation.

You've forget the message.

3 reacties

Aar
Forum|alt.badge.img
  • Super user
  • Antwoord
  • November 22, 2022

Can you tell more about the situation.

You've forget the message.


Tjan
  • Reisleider*
  • November 22, 2022

Hi there,

 

Could you supply us with a bit more information? With only “wrong checkout” I can only guide you to Missed Checkout which is usually a way to get money back because you might’ve forgotten to do so. 
 

 


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • November 22, 2022

Can you tell more about the situation.

You've forget the message.

Niet vergeten maar weggehaald. Het hele bericht heb ik niet kunnen lezen maar in het overzicht van de topic waren de eerste 2 regels wel te lezen, iets met Thalys en terugkeren uit Parijs. Zal dus met OV-chipkaart hebben uitgecheckt om station te verlaten en daardoor kosten. Mogelijk heeft TS elders als een antwoord gevonden/gekregen en is de vraag niet meer nodig en daarom weggehaald.