Skip to main content

9292 Website

• January 14, 2025
  • 5 reacties
  • 144 Bekeken

StarAlliance

Ben ik de enige die de 9292 website verschrikkelijk lelijk en onpraktisch en te fel vind?

5 reacties

• Reisleider*
  • January 14, 2025

Ik gebruik het nooit. Ik vind de NS planner prettiger. 

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • January 14, 2025

Te fel? 

Oh wacht, geen donkere modus bij 9292 dus… 🤔

De NS app wel donker (als je dat wilt) 😅 En assistentie indien gewenst! 

Het zal allemaal wel… Lekker belangrijk en zo 🤣

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • January 14, 2025

U kunt natuurlijke donkere modus forceren in de instelling in uw browser.

Al kan dat soms wel wat problemen veroorzaken, en het ligt ook aan de design van de website.

Voor chrome moet u bijvoorbeeld naar chrome://flags en dan deze instelling aan zetten

Vervolgens ziet de site van 9292 er dan opeens een stuk beter uit! (Behalve de logo boven in in de rechterhoek)

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • January 14, 2025

Het ziet er alleen niet altijd even leuk uit

Zo heb je hier de NS site 

JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • January 14, 2025

Ik vind de website persoonlijk wel strak vormgegeven, maar inderdaad de donkere modus ontbreekt. De 9292 app heeft overigens wel een donkere modus, maar die is weer wat anders vormgegeven.

Zelf gebruik ik het liefst de NS Reisplanner, die vind ik het meest overzichtelijk (ook voor ander vervoer buiten trein). Bij 9292 erger ik mij ook aan de gigantische advertenties tussen de reisadviezen in.

Andere vervoerders hebben overigens ook prima reisplanners die gewoon voor plannen door het hele land werken: Ik vind zelf de app van het GVB ook heel erg fijn werken, maar bijvoorbeeld ook de app van Transdev vind ik erg overzichtelijk (De website weer minder).

Er is iig genoeg keuze.