beantwoord

Affekeurd keuring

  • 9 October 2023
  • 7 reacties
  • 482 Bekeken

Goedemiddag!

 

ik ben vandaag helaas afgekeurd op concentratie, echter zat ik met 4 andere die samen met mij veel afleiding ervaarde tijdens deze test, de rest ging namelijk wel goed.

 

is hier bezwaar voor te maken? Ik bene r namelijk van overtuigd dat het mij wel lukt 😉

icon

Beste antwoord door Edwin 9 October 2023, 18:23

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6

Ik moet je helaas zeggen dat ik over het traject tot machinist vrij weinig kan toelichten, maar hopelijk weet @Edwin hier wat meer over!

Reputatie 7
Badge

Oei, dat is geen goed nieuws..

De enige mogelijkheid die ik zie is dat je contact opneemt met je contactpersoon bij recruitment en dit aangeeft. Ik hoop dat je nog een kans krijgt maar reken er niet teveel op. Als jullie allemaal op dit onderdeel 'gezakt' zijn zou het een mogelijkheid zijn. 

 

 

Ik snap de verbazing eigenlijk niet. Het idee van goede concentratie is toch dat je je niet laat afleiden? Voor een machinist lijkt me dit ook heel nuttig. Ik was er niet bij, maar misschien doen ze de afleiding tijdens de test met opzet (en heb je het dus de volgende keer weer).

Reputatie 7
Badge +1

Ik snap de verbazing eigenlijk niet. Het idee van goede concentratie is toch dat je je niet laat afleiden? Voor een machinist lijkt me dit ook heel nuttig. Ik was er niet bij, maar misschien doen ze de afleiding tijdens de test met opzet (en heb je het dus de volgende keer weer).

Ja toen ik het topic las, had ik precies hetzelfde idee als jou.

Reputatie 7
Badge +3

Dat dacht ik ook. Het is toch het concentratievermogen dat getest wordt? 

Reputatie 7
Badge

Ik snap de verbazing eigenlijk niet. Het idee van goede concentratie is toch dat je je niet laat afleiden? Voor een machinist lijkt me dit ook heel nuttig. Ik was er niet bij, maar misschien doen ze de afleiding tijdens de test met opzet (en heb je het dus de volgende keer weer).

Nee, er wordt niet bewust afleiding gecreëerd. De vigilantietest is een test die je 100% moet halen. Ja, in de cabine heb je mogelijk afleidende factoren, maar ook daar is alles erop gericht om juist zo min mogelijk afleiding te hebben (om die reden is het dus niet toegestaan voor hc of anderen om zich in de bediende cabine te bevinden, op wat uitzonderingen na). 

 

 

Ik ben wel nieuwsgierig wat jij en de andere kandidaten als afleiding hebben ervaren, zou je hier toelichting op kunnen geven? 

Dat schetst een beter beeld waardoor mensen beter advies kunnen geven m.b.t. het maken van bezwaar.

Reageer