beantwoord

Beanie gewonnen wintercity, geen bevestigingsmail

  • 2 December 2023
  • 5 reacties
  • 160 Bekeken

Beste mensen,

Hebben anderen wellicht ook een beanie gewonnen, adresgegevens bevestigd en vervolgens geen bevestigingsmail gekregen? De beanie staat nu ook bij gewonnen prijzen, maar is volledig grijs gekleurd en er staat “verlopen” bij. 

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door MoDe 5 December 2023, 20:32

Bekijk origineel

5 reacties

Aangezien er geen reactie is gekomen denk ik niet dat andere dit ook hebben ervaren. Wat is de afzender van de mail?

Badge +3

Wintercity mails komen van Nederlandse Spoorwegen <info@email.ns.nl> maar er is dus geen mail terwijl @Glaedius wel die beanie gewonnen heeft?

Neem aan dat de andere mails (koffie, 1e klas couponcode) wel ontvangen zijn?

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb geen beanie gewonnen, maar van de opgevraagde codes van de warme drank, Check scooter tegoed en 1e klas upgrade heb ik ook geen mail ontvangen. Ik heb alleen de eerste uitnodigingsmail en daarna de bevestigingsmail na aanmelden ontvangen, daarna niets meer. Vorig jaar kreeg ik volgens mij iedere dag ook nog een mail wat er die dag werd weggegeven, nu ook niet. Vind ik op zich wel prima, scheelt weer een hoop zooi in mijn mailbox voor dingen die ik toch niet ga gebruiken. Maar als het wel zou moeten dat daar nog mails van worden verstuurd, is dat denk ik nog een storing bovenop de al eerder bekende storingen. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb screenshots gemaakt van de warme drank en upgrade, maar kreeg de codes ook via mail gestuurd.

Wat betreft de beanie kun je het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Reputatie 3

mail ontvangen van Bookchoice, warme drank en 1e klas upgrade.

Reageer