BEDANKT NS!

  • 11 July 2022
  • 2 reacties
  • 404 Bekeken

Reputatie 1

Vannacht was voor mij zowel een rollercoaster als een geluksdag. Vanuit Den Haag HS om 03:30 ging ik enthousiast op weg naar Schiphol. Daar aangekomen was ik ineens al mijn pasjes (ID, creditcard etc.) verloren. Met de weinig treinen die reden rond 04:00 en het gebrek aan personeel kreeg ik meteen een paniekaanval. Mijn vlucht kon ik echt niet missen… 

Maar gelukkig stond de NS voor mij klaar. De conductrice van de trein liet de trein wachten zodat ik nog een keer kon checken. De mevrouw die werkte op Schiphol dacht met me mee, kalmeerde mij en gaf me een retourkaartje terug naar HS om te kijken of het daar nog zou liggen. Eenmaal bij het instappen kwam ik nog een conducteur tegen. Die begreep mij meteen en ging direct bellen met beveiliging op HS. En wonder boven wonder had een reiziger het aan de beveiliging gegeven. Ik kon alsnog op reis!
 

Ik wil de conducteur van de intercity naar Rotterdam Centraal vanuit Schiphol om 05:03 en de medewerkster op Schiphol nogmaals bedanken! 

Dankuwel!!!


2 reacties

Een bedankje naar de NS medewerker die mij hielp om de laatste trein te halen na een onduidelijke melding in de NS app. Deze meneer liep met mij mee naar het perron die nog wel een mogelijkheid bood om mijn laatste overstap in den bosch te halen! 
 

Groetjes van meisje die op tijd thuis is gekomen in Nijmegen

Reputatie 2

Deze reactie van mij moest in ander topic ….

Reageer