Skip to main content
Antwoord

bestelling niet goed

  • June 6, 2024
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Ok had een vraagje over een bestelling heb een open bestelling maar heb het nog niet afgerond en kan hem niet meer betalen wat moet ik doen heb van alles geprobeerd

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Daigèndry sambo en welkom bij de NS Community,

 

Gaat het over een bestelling van een abonnement of een e-ticket? Indien het eerste kan je, zoals Vareo al aangaf, contact opnemen met onze klantenservice. Anders kan je het beste je browser sluiten en opnieuw opstarten waarna je de ticket weer opnieuw kan bestellen.

2 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • June 6, 2024

Contact opnemen met de klantenservice al geprobeerd?


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 6, 2024

Hallo Daigèndry sambo en welkom bij de NS Community,

 

Gaat het over een bestelling van een abonnement of een e-ticket? Indien het eerste kan je, zoals Vareo al aangaf, contact opnemen met onze klantenservice. Anders kan je het beste je browser sluiten en opnieuw opstarten waarna je de ticket weer opnieuw kan bestellen.