Feedback over het Serviceforum

  • 10 February 2014
  • 458 reacties
  • 16273 Bekeken


Toon eerste bericht

458 reacties

Dat meen je niet…. Ik zal even het onderhoud van Insided afwachten, maar mocht dit probleem donderdag nog spelen zou je dit dan hier weer willen melden? Liefste na 16:00 zodat ik het bericht op kan pakken.

Reputatie 7
Badge +3

Dat meen ik wel helaas. Ik zag al in het andere topic over Henk zijn favorieten dat er iets niet helemaal goed gegaan was met het onderhoud (had dit issue daar ook even geplaatst). Hopelijk komt het inderdaad snel goed, anders meld ik me donderdag  wel weer even hier.

Harstikke bedankt, Momo!

Reputatie 7
Badge +3

De volgorde of de timestamp van reacties in sommige discussies lijkt ook niet meer helemaal te kloppen. Aangezien het bericht van Pingpong een reactie is op judithbloemendaal vermoed ik iets met de timestamp.

 

edit: De timestamp lijkt toch wel goed, maar het ‘berekenen’ van de verstreken tijd lijkt niet te kloppen:

 

Zullen we ons maar aanbieden bij inSided, Tweek? Men kan wel wat IT’ers gebruiken zo te zien 🤦‍♀️

Badge +3

Haha, zag toevallig http://www.patience-is-a-virtue.org (check de broncode) in het Twitter profiel van @bram 

Reputatie 7
Badge +3

Dat meen je niet…. Ik zal even het onderhoud van Insided afwachten, maar mocht dit probleem donderdag nog spelen zou je dit dan hier weer willen melden? Liefste na 16:00 zodat ik het bericht op kan pakken.

Probleem is er helaas nog steeds @Erryt NS en nu begin ik het best wel irritant te vinden, vooral dat openen van topics op de eerste post wanneer er meerdere pagina's zijn.

 

Ik heb inderdaad nog niets vernomen van Insided. Ik zal ze een reminder sturen dat dit probleem nog speelt.

Badge +3

Openen van topics bij de laatste reactie(s) werkt blijkbaar alleen nog als er nieuwe reacties zijn sinds je voor het laatst het topic geopend hebt. Beetje zoals een bladwijzer in een boek, “waar was ik of wat is er nog toegevoegd?”

Is er niets nieuw dan opent het boek gewoon bij het begin “je had het al uit dus kijk zelf maar vanaf waar je wilt lezen”. Maar ja, als er staat dat de laatste reactie van persoon X is dan verwacht je (zoals voorheen) natuurlijk dat je naar die laatste reactie gaat als je daar op klikt. Irritant inderdaad als je dat gewend bent.

Een optie 'nieuwste reactie eerst’ zou ook nog kunnen, maar dat leest zo onhandig :sweat_smile: en is alleen leuk voor een live blog of zo. Neem aan dat het een foutje is zoals het nu werkt.

Edit: Na het versturen van deze reactie word ik naar pagina 9 (van de 17) geleid.. :tired_face:

Badge +3

Het probleem lijkt alleen te spelen bij langere topics (meer dan 25 reacties).

Reputatie 7
Badge +3

Klopt, ik gaf bij de eerste melding erover ook aan dat het probleem bij alle topics met meerdere pagina's is. En er stan 25 reacties op 1 pagina. 

Reputatie 7
Badge +3

't Is momenteel half opgelost geloof ik. Bij topics met meer dan 25 reacties kom ik weer netjes bij de laatste reactie uit, behalve bij de echt lange topics, dan blijft-ie bovenaan pagina 9 staan.

Reputatie 7
Badge +3

Ja, ik kom nu ook weer bij de laatste reactie uit. Enige uitzondering zo te zien is dit ene topic “Feedback over het serviceforum” die inderdaad op pagina 9 opent. Maar dat was voor het probleem vorige week begon ook al zo (was vorig jaar al zo, opende toen op pagina 7 of 8 ), dus de situatie is nu weer zoals eerder.  Dank voor het doorgeven en oplossen.

Badge +3

Dit topic lijkt inderdaad de enige uitzondering te zijn, want voor een nog langer topic zoals 

werkt het wel (23 pagina’s).

Waarom zit dat onding rechts van “Geef feedback” er weer? Ding zit ontzettend in de weg als je bijvoorbeeld naar Favorieten wil. 

Insided heeft zojuist een stijlregel toegevoegd waardoor de feedback-knop er niet meer is op zowel de mobiele- als de desktop-versie van de website. 

Hoe zit het met topics die moderatoren hebben vastgezet aan de bovenkant van een subforum? In sommige gevallen zijn die best oud. Zo is er in het werkzaamhedensubforum een topic over de werkzaamheden rondom Leiden rondom 2019 nog bovenaan de pagina.
 

Ik meen dat we binnenkort wat meer taken, als archiveren krijgen. Wellicht dat dit ook meegenomen wordt, want ik geef je wel gelijk. Er zal binnenkort een kritisch naar gekeken moeten worden. :)

Waarom zit dat onding rechts van “Geef feedback” er weer? Ding zit ontzettend in de weg als je bijvoorbeeld naar Favorieten wil. 

Insided heeft zojuist een stijlregel toegevoegd waardoor de feedback-knop er niet meer is op zowel de mobiele- als de desktop-versie van de website. 

Oh, gemist deze, want favorieten zijn nog steeds broken af. Maar dank. 

Wat bedoel je precies? Deze moeten weer zichtbaar zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Vind dit ook wel een leuke:

 

Komt waarschijnlijk door een "verdwenen” community-lid, maar 't klopt natuurlijk niet helemaal :slight_smile:

Badge +3

Haha (lach ik met kiespijn), knap.

Kort geleden ook nog meegemaakt hier, ik had iemand ge-mentioned als reactie op een topic (ging over eerste klas) dat ineens afgesloten was. Dus dan maar mijn goed bedachte/onderbouwde verhaal in een soortgelijk topic gezet.

Dat topic werd vervolgens ook gesloten (en mijn bericht verwijderd) dus die persoon kreeg weliswaar een mail over die @mention maar ja, mijn reactie stond er dus niet meer… Zij kreeg dus een foutmelding en ik wist van niets (geen bericht van een moderator over gehad).

Via privéberichten is dat ‘opgelost’ toen… om de informatie toch bij die persoon te krijgen. Het ging om deze, en @Laura NS heeft me later de verwijderde tekst alsnog toegestuurd gelukkig…

Dat andere topic (waar mijn reactie blijkbaar niet echt welkom was en dus ook afgesloten werd) waarin ik gereageerd had was https://community.ns.nl/in-de-trein-11/1e-klas-zitten-2e-klas-betalen-66129 (afgesloten zonder enige melding van een moderator).

https://webhelp.com/nl/news/ns-en-webhelp-zetten-volgende-stap-in-service-met-vernieuwde-copc-certificering/

Ben benieuwd wat we hiervan gaan merken op dit forum 😁

Reputatie 7
Badge +3

Hele mooie teksten in elk geval. Het is dat certificeringen over het algemeen niet zo veel voorstellen en al helemaal geen graadmeter voor kwaliteit zijn, anders zou je het nog bijna gaan geloven :grinning:

Via verschillende kanalen is het bedrijf 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar en staat de reiziger absoluut op 1, 2 en 3.

Wij begrijpen elkaar gelukkig :grinning:

Badge +3

Haha… en dan onderaan die knop ‘Download this article (PDF)’ :joy:

 

Reageer