Skip to main content

Feedback over het Serviceforum


Toon eerste bericht

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 20 december 2022
mrfreeze schreef:

Ondanks al onze inzet zijn we voor NS niks meer dan een nummertje ðŸ˜‚

 

Zo te zien is Insided aan het prutsen. Op bv. het KPN-forum precies hetzelfde.

Ik zie het ook op de T-Mobile community. Lekker bezig. 


rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 21 december 2022
Momo schreef:
mrfreeze schreef:

Ondanks al onze inzet zijn we voor NS niks meer dan een nummertje ðŸ˜‚

 

Zo te zien is Insided aan het prutsen. Op bv. het KPN-forum precies hetzelfde.

Ik zie het ook op de T-Mobile community. Lekker bezig. 

Idem op de Eurail/Interrail community. Zal wel een software-update zijn.

Ondertussen kunnen we nog steeds niet zien hoeveel favorieten we hebben.


Henk_NL
  • 21 december 2022

En NS negeert nog altijd stelselmatig dit topic.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 31 december 2022

Vorige probleem is inmiddels opgelost. Maar nou is het puntentellertje een beetje in de war ðŸ™‚

 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 31 december 2022
mrfreeze schreef:

Vorige probleem is inmiddels opgelost. Maar nou is het puntentellertje een beetje in de war ðŸ™‚

 

Dat is wel vaker.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 31 december 2022

Worden in de ranglijst niet ook de gebruikers bij wie het op verzoek is uitgezet meegeteld? 


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 31 december 2022

@mrfreeze als je dat getal bij Ranglijst bedoelt, dat is o.a. mijn schuld ðŸ¤£

Gebruikers die (via een moderator) aangegeven hebben niet meer in die lijst getoond te willen worden.

@Momo ja, dat dus.


Stijn NS
  • Oud Moderator
  • 31 december 2022

Dat is een goeie vraag. Ik kan niet zien wat hun rang zou moeten zijn als het wel aan stond, daarvoor zou ik het weer aan moeten zetten.

Edit: Ah, Robert B heeft het al bevestigd. De opt-out werkt dus niet 100% feilloos.


Reageer