Feedback over het Serviceforum
Ondanks al onze inzet zijn we voor NS niks meer dan een nummertje
Zo te zien is Insided aan het prutsen. Op bv. het KPN-forum precies hetzelfde.
Ik zie het ook op de T-Mobile community. Lekker bezig.
Ondanks al onze inzet zijn we voor NS niks meer dan een nummertje
Zo te zien is Insided aan het prutsen. Op bv. het KPN-forum precies hetzelfde.
Ik zie het ook op de T-Mobile community. Lekker bezig.
Idem op de Eurail/Interrail community. Zal wel een software-update zijn.
Ondertussen kunnen we nog steeds niet zien hoeveel favorieten we hebben.
En NS negeert nog altijd stelselmatig dit topic.
Vorige probleem is inmiddels opgelost. Maar nou is het puntentellertje een beetje in de war
Vorige probleem is inmiddels opgelost. Maar nou is het puntentellertje een beetje in de war
Dat is wel vaker.
Worden in de ranglijst niet ook de gebruikers bij wie het op verzoek is uitgezet meegeteld?
Gebruikers die (via een moderator) aangegeven hebben niet meer in die lijst getoond te willen worden.
Dat is een goeie vraag. Ik kan niet zien wat hun rang zou moeten zijn als het wel aan stond, daarvoor zou ik het weer aan moeten zetten.
Edit: Ah, Robert B heeft het al bevestigd. De opt-out werkt dus niet 100% feilloos.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.