Feedback over het Serviceforum

  • 10 February 2014
  • 458 reacties
  • 16273 Bekeken


Toon eerste bericht

458 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ondanks al onze inzet zijn we voor NS niks meer dan een nummertje 😂

 

Zo te zien is Insided aan het prutsen. Op bv. het KPN-forum precies hetzelfde.

Ik zie het ook op de T-Mobile community. Lekker bezig. 

Reputatie 7
Badge +1

Ondanks al onze inzet zijn we voor NS niks meer dan een nummertje 😂

 

Zo te zien is Insided aan het prutsen. Op bv. het KPN-forum precies hetzelfde.

Ik zie het ook op de T-Mobile community. Lekker bezig. 

Idem op de Eurail/Interrail community. Zal wel een software-update zijn.

Ondertussen kunnen we nog steeds niet zien hoeveel favorieten we hebben.

En NS negeert nog altijd stelselmatig dit topic.

Reputatie 7
Badge +3

Vorige probleem is inmiddels opgelost. Maar nou is het puntentellertje een beetje in de war 🙂

 

Reputatie 7
Badge +3

Vorige probleem is inmiddels opgelost. Maar nou is het puntentellertje een beetje in de war 🙂

 

Dat is wel vaker.

Reputatie 7
Badge +3

Worden in de ranglijst niet ook de gebruikers bij wie het op verzoek is uitgezet meegeteld? 

Badge +3

@mrfreeze als je dat getal bij Ranglijst bedoelt, dat is o.a. mijn schuld 🤣

Gebruikers die (via een moderator) aangegeven hebben niet meer in die lijst getoond te willen worden.

@Momo ja, dat dus.

Dat is een goeie vraag. Ik kan niet zien wat hun rang zou moeten zijn als het wel aan stond, daarvoor zou ik het weer aan moeten zetten.

Edit: Ah, Robert B heeft het al bevestigd. De opt-out werkt dus niet 100% feilloos.

Reageer