Skip to main content

Kan die pop up met feedback vraag weg?

Die verschijnt nu bij elk topic in beeld. Zeer irritant.

Gebruik de mobiele versie, nergens last van 😁.

Ik zie geen enkele pop-up. Ik prijs mezelf gelukkig :)

Het heeft wel gewerkt. Pop up is weg. Kwam trouwens ook tevoorschijn bij NS.nl dus ik denk dat er meer klachten over zijn geweest.

Dit speelde inderdaad ook op NS.nl. Het lijkt nu verholpen. Mocht iemand nog tegen problemen aanlopen, laat het dan vooral weten. Dan ga ik er achteraan.

Heb je de add-on ublock origen al geprobeert ?

Ik heb er geen last meer van.

Ik heb er geen last meer van.

Hij is weer terug. Graag nu definitief? verwijderen.

Hier net ook al 2 keer de pop up weggeklikt op de community plus een keer op de NS website. Een volgende keer vul ik hem in met de laagste score. 

zelf zie ik 'm niet terug, maar vervelend dat jullie er wel last van hebben. Ik ga er weer achteraan.

zelf zie ik 'm niet terug, maar vervelend dat jullie er wel last van hebben. Ik ga er weer achteraan.

Hij is inmiddels bij mij ook weer verdwenen.

Hier nu ook niet meer na 3 keer wegklikken, misschien dat het dan duidelijk is dat je er geen trek in hebt. Maar het was niet alleen op de community, ook op de NS website. Wordt er volgens NS soms te weinig gebruik gemaakt van de blauwe feedback button aan de zijkant? 

Gebruik de mobiele versie, nergens last van 😁.

Nu ook op de mobiele site helaas. Een enquête zou ik trouwens niet eens moeite mee hebben maar hij ging helaas over vertraging en was dus volslagen irrelevant.

Reageer