geluid kasten

  • 24 May 2023
  • 6 reacties
  • 163 Bekeken

Goedemiddag,

 

Wij wonen in Zaandam aan het spoor.ivm het geluid van de treinen hebben wij 22 jaar geleden ventulatiekasten(suskasten) vanuit de NS ontvangen om zo onze woningtekort kunnen ventileren met minder geluid dan als er een raam openstaat.

 

ik vroeg mij af of er na 22jaar een mogelijkheid bestaat vanuit jullie om deze kasten te vervangen. De huidige kasten zijn grof en storen het zicht op de muur.

 

ik hoor graag van u.

 

groet 

Yvonne Blommesteijn

 


6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi yblommesteijn en welkom bij de NS Community!

Is dit toendertijd niet door ProRail verzorgt? Ik heb voor de zekerheid jouw vraag nog wel intern uitgezet. Zodra ik meer te weten kom, laat ik het weten!

Reputatie 7
Badge +3

Is dit toendertijd niet door ProRail verzorgt? 

22 jaar geleden bestond ProRail nog niet, was alles nog NS. Maar dit soort dingen zullen mogelijk nu wel onder ProRail vallen. 

 

Reputatie 7
Badge +3

ProRail bestond weliswaar nog niet maar onder NS viel dit ook niet. Het viel toen onder Railinfrabeheer, dat later met Verkeersleiding en Railned Capaciteitsmanagement is opgegaan in ProRail. Dit waren drie taakorganisaties die zijn afgesplitst van NS na de verzelfstandiging in 1995.

Reputatie 6
Badge +2

Hey Yvonne,

Ik moet je toch wel doorverwijzen naar ProRail. Zij gaan over het geluidsoverlast en bijbehorende zaken. Binnen NS is hier geen afdeling meer van. Hopelijk kan ProRail jullie voorzien van een nieuwe ventielatiekast!

Reputatie 7
Badge +3

Dat wisten we 12 dagen geleden ook al.

Goedemorgen, bedankt voor jullie reacties. Ik heb contact gezocht met Prorail.

Reageer