Maandag 4 november heb ik de verzendkosten overgemaakt voor het opsturen van mijn verloren voorwerp. Binnen 5 dagen zouden ze het voorwerp opsturen. Maar ik heb nog niets van een bevestiging gehad, maar dus ook geen idee met welk postbedrijf het wordt opgestuurd en wanneer het eventueel aan zal komen. Mocht ik dan bijvoorbeeld niet thuis zijn, hoe weet ik dan waar het pakket heen gaat?
Weet iemand of je een bevestiging krijgt als het pakket is opgestuurd en of je een track & trace oid krijgt?
Je krijgt geen bevestiging, het wordt verzonden via PostNL als aangetekende brief of pakket, van PostNL krijg je wel een mailtje met de track & trace zodra het pakket is aangemeld.
Ik had 16 oktober betaald voor mijn gevonden voorwerp en 17 oktober was deze aangemeld bij PostNL.
Ik neem aan dat het om werkdagen gaat dus dan zou het pakket uiterlijk rond 11 november aangemeld moeten zijn, het kan natuurlijk ook langer duren mochten er meer aanvragen zijn. Het kan ook liggen aan de manier waarop jij hebt betaald, sommige banken doen er net wat langer over, 1 werkdag extra rekenen zou dan 12 november zijn .
Mocht je dus na vandaag nog niks gehoord hebben dan zou je contact op kunnen nemen met de klantenservice van NS
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.