Skip to main content

Hoe dan?

• May 1, 2025
  • 4 reacties
  • 81 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik keek net even naar de gevonden voorwerpen bij NS in het kader van een zoekgeraakte tas gisteren. Keek ook even verder op de site en zag onderstaand artikel ook als gevonden voorwerp. Ik vind het toch wel apart en bizar. 

4 reacties

JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • May 1, 2025

Bij het uitstappen compleet vergeten dat je een gebroken been o.i.d. hebt 🤣

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • May 1, 2025

Ik vind het niet bijzonder of vreemd. Niet iedereen die op krukken loopt, is volledig afhankelijk van de ondersteuning. Hetzelfde geldt voor mensen die iemand uit een rolstoel of scootmobiel zien opstaan: het feit dat iemand in een rolstoel of scootmobiel zit, betekent niet per se dat die persoon helemaal niet kan lopen.

De meeste blinden en doven zijn ook niet 100% blind of doof.

• Machinist NS
  • May 1, 2025

Doet me denken aan de afleveringen 'In het spoor van’ waarin ze ook een kijkje nemen in het depot gevonden voorwerpen. Had iemand toch mooi een keer een prosthetisch been laten liggen in de trein 🤣

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • May 1, 2025

Doet me denken aan de afleveringen 'In het spoor van’ waarin ze ook een kijkje nemen in het depot gevonden voorwerpen. Had iemand toch mooi een keer een prosthetisch been laten liggen in de trein 🤣

Dat is dan weer wel bijzonder… wellicht een reserve been? Voor als die de ander kwijt raakt? 😛