Interview Machinist | NS Community
beantwoord

Interview Machinist


Hallo, mijn is Owen de Vries. Ik ben 20 jaar oud en ben op dit moment bezig met een inschrijving voor het beroep Treinmachinist in Almelo aan het ROC van Twente. Nadat ik mijn eerste intake heb gehad moet ik een opdracht uitvoeren om verder toegelaten te worden. Dit houdt in dat ik machinisten moet gaan interviewen over het beroep. Helaas weet ik niet hoe ik in contact kan komen met machinisten en daarom stel ik mijn vraag hier. Als iemand weet hoe ik contact kan leggen met een machinisten of wellicht een machinist is en graag een interview met mij wilt afleggen zou ik dat erg graag willen horen.

 

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

 

Owen de Vries

icon

Beste antwoord door Edwin 31 March 2021, 14:17

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge

Ik heb pas nog (ook via deze community) een vragenlijst ingevuld voor een toekomstige leerling machinist, dat wil ik voor jou uiteraard ook wel doen.

Stuur maar via DM naar me toe, probeer ik de vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Misschien wil @Jeroen ook wel weer meedoen :grin:

@Edwin  Uiteraard wil ik ook voor Owen tijd uittrekken om zijn vragenlijst te beantwoorden, ik zie hem wel tegemoet als PB/DM. :grinning:

Goeie acties @Edwin en @Jeroen 😁

Ik wil ook graag een machinist interviewen voor een opdracht van school. Hoe kan ik iemand bereiken?

Reputatie 7
Badge

Ik wil ook graag een machinist interviewen voor een opdracht van school. Hoe kan ik iemand bereiken?

Stuur me een priveberichtje 😁😉

Goedenmiddag,

Zou graag in contact willen komen met machinisten om hun ervaringen en adviezen voor een machinist te kunnen bespreken.

 

Mvg

Reputatie 6
Badge +2

Hi EPSD en welkom bij de NS Community! 
Wellicht wil @Edwin of @Jeroen dat met je bespreken. 🤞🏼

Dank je wel Lorena. 

🤞🏼

Ik ben er inmiddels bijna 1 jaar uit maar je mag mij altijd een prive bericht sturen met je vragen.

@Edwin en @Julian  zijn nog wel actief als machinist bij de NS en zullen wellicht straks ook nog reageren.

 

Reputatie 7
Badge

@EPSD Je mag me altijd een privébericht sturen, vraag maar raak. Ben hier niet zo heel actief meer, maar voor dit soort dingen ben ik altijd bereikbaar.

Reageer