Sinds de pandemie valt mij een aantal zaken om mbt de kwaliteit die de NS altijd leverde. Allereerst het totale gebrek aan (kaart) controle in de trein. Er is vrijwel geen enkele conducteur meer die controles uitvoert in de trein. Ten tweede dat er zelden nog reisinformatie wordt omgeroepen in de trein. Monitoren staan uit of geven alleen NS reclame te zien. Geen stationsinformatie oid. Ten derde het wifi signaal in de treinen is om te huilen, als deze al werkt.Al met al een belabberde score waar ik niet blij van wordt als dagelijks forens. Laat dit geen trend worden.
kwaliteitsachteruitgang NS
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.