beantwoord

machinist worden

  • 8 April 2023
  • 4 reacties
  • 285 Bekeken

Ik heb een tijdje geleden een opendag van roc van Twente gevolgt en ze zeiden dat ik het ven na moest vragen ik heb als baby epilepsie gehad maar nu ben ik er over gegroeid en na mijn baby tijd geen aanval meer gehad is het mogelijk om machinist te worden?

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 April 2023, 23:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

Deze vraag kan je het beste bij de afdeling Recruitment neerleggen. Hun contactgegevens vind je op werkenbijns.nl

Een medisch onderzoek is onderdeel van de selectie maar als je al zolang geen aanval meer hebt gehad dan lijkt me dat het geen probleem is, maar uiteindelijk bepaald de arts van het medisch onderzoek dit.

Nu weet ik dat Zorg van de Zaak het medisch onderzoek voor de NS deed, of ze het nog doen weet ik niet maar je zou die firma een email kunnen sturen met deze vraag.

Vraagje ik ga de opleiding machinist doen maar dat gaat pas 1 jan 2024 beginnen voor mij maar ik zou graag al vast de boeken willen hebben om zelf studie te doen heeft er iemand nog recente versie boeken en zou ik deze kunnen krijgen of lenen 

Mvg frans 

@64frans https://www.hetklokhuis.nl/tv-uitzending/4884/treinmachinist

De NS is niet zo vanzelfsprekend, maar er is vast iemand die je via deze community verder kan helpen.

Reageer