Hallo allemaal,
momenteel heb ik een sollicitatie lopen voor Veiligheid & Service. Ik ben door het eerste gesprek heen en heb volgende week het sollicitatiegesprek met recruitment en de teamleider van de standplaats waar ik heb gesolliciteerd.
Als kind ben ik geopereerd aan mijn linker oor (oorontsteking) waardoor mijn gehoor aan de linkerkant minder is. Mijn gehoor aan de rechterkant is gewoon prima. Ik ervaar geen hinder in het dagelijkse leven. Zo hoef ik mensen nooit te vragen of zij zichzelf willen herhalen omdat ik hen niet versta. Toch ben ik ergens bang dat mijn gehoor om de één of andere reden een obstakel is om te worden aangenomen bij V&S. Zijn er mensen in een soortgelijke situatie die hiermee te maken hebben gehad tijdens de sollicitatie procedure bij NS? Ik weet dat sommige werkgevers alleen het beste oor meten, en dat een minder gehoor aan één kant geen probleem is. Ik ben van plan om een gehoortest te doen bij mijn huisarts als referentie.
Zijn er hier mensen die de gehoortest tijdens de sollicitatie hebben doorlopen en mij kunnen vertellen hoe deze in zijn werk gaat? Is het bijvoorbeeld alleen een test waarbij je verschillende tonen moet horen, of worden er ook woorden/zinnen gesproken met een achtergrond geluid waarbij je vervolgens de woorden goed moet kunnen onderscheiden?
Graag hoor ik van jullie!